Ik ben in Januari gediplomeerd verpleegkundige en wil dan graag een aantal maanden werken in Suriname… Wie kan mij vertellen wat het minimale contract is dat je kan krijgen?? In maanden… Wil namelijk geen half jaar tot een jaar maar een maand of 3… Kan dat ook?
Hoi,
Om een maand of 3 echt te gaan werken is wel heel kort. Voordat je gewend ben en iets kan betekenen, moet je al weer weg. Ik denk ook niet dat ze je makkelijk ergens voor een betaalde baan gaan aan nemen voor zo’n korte tijd. Vrijwillig werken voor zo’n korte tijd zal vast wel lukken.
Ik en mijn man zijn in dienst van het Academisch Ziekenhuis in Paramaribo (als ergotherapeut en als arts). Bij mij was eigenlijk een vereiste dat ik voor mininaal een jaar zou komen. We zijn er inmiddels bijna 1,5 jaar. En de tijd gaat erg snel. Dus 3 maanden lijkt me echt wel heel kort.
Er zijn verschillende ziekenhuis in Paramaribo en ze kunnen je vast ergens gebruiken. Het beste kun je dan rechtstreeks contact opnemen met de ziekenhuizen.
Als je nog meer wilt weten, kan je het laten weten. Dan kan ik je wat meer info geven.
Leuk dat jij wil komen werken in Suriname, maar voor een ziekenhuis is het niet rendabel om betaalde hulp te hebben voor maar 3 maanden. Suriname is een super leuk land waar er enorm veel te doen en te leren valt. Overweeg toch maar om langer te werken en ik denk dat jij dan veel meer positieve reacties zal ontvangen.
Ik ben zelfs heel erg actief met stagiaires en vrijwilligers, dus als je vragen en of hulp wil dan hoor ik het wel.
Ook ik ben ben bijna afgestuurd verpleegkundige en heb interesse om ervaring op te doen in het buitenland. Suriname lijkt me daar een zeer geschikt land voor. Ik dacht ook aan een paar maanden en daardoor eerder aan vrijwilligerswerk, omdat ik denk dat het lastig is om betaald te krijgen voor deze periode. Is het mogelijk om in het ziekenhuis vrijwilligerswerk als verpleegkundige te doen? Het mooiste zou dan ook zijn als er een verblijf in een ‘zusterflat’ of iets dergelijks mogelijk is…
Is het in jou geval een mogelijkheid om ook vrijwilligerswerk te doen? Want het lijkt me zonde als het anders niet door zou kunnen gaan…
Indien jullie een appartement zoeken of woning ?? of willen jullie gezamenlijk verblijven ?
dat kan,
let wel ! GEEN BEMIDDELING.
Rechtsreeks van de eigenaar.
hoi
Ik Chantal en ben geneeskunde student in suriname, en ik zoek naar een kamergenoot voor enkele maanden.
Ik ga in de komende twee maanden ook naar Aruba en Nederland, en vind zonde dat de extra kamer leeg staat. Er zijn twee kamers een keuken een woonkamer en een ruime badkamer met warm en koude douche, verder is er draadloos internet, openbaar vervoer gaat vlak voor de deur langs ( ongeveer srd 1 dat is omgerekend iets minder dan euro 0,24) en is het uitgangsleven niet meer dan 10 min verwijderd. Mijn email is [EMAIL=“chantalrommy@gmail.com”]chantalrommy@gmail.com
De huur is 175 euro per maand en dat is inclusief de schoonmaakster,draadloos internet,electra en water.
Het is leuke veilige buurt, gewoon dichtbij de stad!
Uitstekend voor studenten die stage moeten lopen in het ziekenhuis (Academisch of Diakonesse), want ik woon op loopafstand van de eerste, zo’n 15 minuten en de tweede iets verder ook 15 min,maar dan met de fiets.
Ik hoor t wel.
mgv
chantal
Ik zou graag tips en trucs willen aanhoren van mensen die naar suriname zijn gaan werken en vestigen voor een onbepaalde tijd. Ik heb plannen om te vertrekken uit richting Surimaribo. Hoi Chantal?