Hallo,
Wie heeft er ooit voor Selectcamp gewerkt?? Was het wat of viel het tegen??
Ik was van plan om dat dit jaar te gaan doen…wie ook??
In de volgende sub-rubrieken werd Selectcamps genoemd/vermeld:
http://www.wereldwijzer.nl/index.php?act=S…9&hl=selectcamp
daar lees ik:
"de animatie is vooral italiaans ,maar hebben altijd een paar nederlanders, ze spreken meestal engels duits en wat NL, ik vind de camping niet zo geweldig, niet vanwege de faciliteiten, maar ik hou niet van grote overvolle drukke campings. en ja helaas ( dat is persoonlijk !) zijn er heel veel nederlanders.
qua werk, ligt het aan de organisatie
de meeste NL organisaties zijn best ok, behalve selectcamp dan "
Verder lees ik op:
http://www.wereldwijzer.nl/index.php?act=S…8&hl=selectcamp
“Conclusie: als je tegen de zooi kan zou ik voor vacansoleil gaan
werken ivm het salaris. heb bij selectcamp dik
1000euro (in 5 maanden)moeten bij leggen.”
Ik sluit mij aan bij de wens aldaar van Paulus:
“Hoop dat een ieder er iets aan heeft!”
Woeps, foutje!
Op mijn bijdrage hierboven moet ik een correctie schrijven.
Nu lijkt het dat er alleen negatieve ervaringen zijn en dat is niet juist.
Zo schrijft Titia dd 21-09-2003:
“Ik heb drie jaar geleden voor Selectcamp op een camping in Italie gewerkt en het beviel erg goed. Je verdient niet al te veel (+/- 500 euro per maand) maar je hebt onderdak en een hele leuke tijd!
Selectcamp een Nederlandse organisatie (Alkmaar) kan ik je aanbevelen boven Eurocamp. Bij Eurocamp ben je ook verantwoordelijk voor de schoonmaak en heb je elke dag aankomst/vertrekdag (dit betekend dat je elke dag moet wachten tot alle gasten zijn aangekomen). Bij Selectcamp hoef je niet schoon te maken, doen de gasten zelf en heb je maar 3 aankomstdagen per week. Ook is de organisatie erg persoonlijk, niet zo mega als Eurocamp.”
Einde citaat.
Mijn eerdere bijdrage was dus te eenzijdig.Mi scusi.
Als boetedoening de link naar de website van Selectcamp:
http://www.werkenonderdezon.nl
Succes!
Distinti Saluti
Arturo
Ciao tutti,
Het is zeker niet alleen maar kommer en kwel bij Selectcamp.
Het is een kleinschalige organisatie met als motto “with the personal touch”. Korte lijnen binnen de organisatie en zeker even profesioneel als bijv. een Eurocamp of Vacansoleil, etc.
Hoeveel je moet bijleggen is uiteraard afhankelijk van je persoonlijk uitgavenpatroon, maar in je uppie bij je tent zitten als iedereen aan het feesten is in de kroeg lijkt me ook geen succes.
Staar je eigen iig niet blind op welke organisatie dan ook; er zijn er zoveel en ieder moet zijn eigen keuzes maken. Als je kijkt naar Kelly(lovescott) die heeft al weer getekend voor een seizoen bij Eurocamp terwijl ik daar nooit van mijn leven zou willen werken.
Hoe dan ook de ervaring van dit werk is een hoop waard; echt een toptijd gehad!!!
Paolo.
Ik heb al 2 x een half jaar voor selectcamp gewerkt op camping mediterraneo en heb echt een geweldige tijd gehad! venetie is echt een gebied waar veel couriers zitten uit verschillende landen en er wordt veel gefeest!
Ik ben blij dat ik voor selectcamp ben gaan werken, heb 2 onvergetlijke zomers gehad!
Zeker aan te raden!
Jessica :rolleyes:
hoi hoi! Ook ik wil misschien deze zomer in Italie gaan werken. Ik kan geen Italiaans dus misschien dat dat een probleem gaat worden. Ik zit nu in de examenklas en was al heel lang van plan dit jaar op een camping te gaan werken. Ik hoop dus dat t ook doorgaat! en ben benieuwd of jij inmiddels al ‘gevorderd’ bent met je plannen! Groetjes, Sanne.
Heef iemand misschien ook ervaringen bij Selectcamp in Spanje?