Werken voor 3 of 4 maanden op Aruba

Hallo,

Ik zou graag begin volgend jaar voor ongeveer 4 maanden op Aruba willen gaan werken. Ik zit te denken aan januari of februari. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. Het liefst zou ik een klein appartementje in Oranjestad willen huren (niet te duur) en werken in het toerisme. Heeft iemand tips voor mij en zijn er meer mensen die in die periode gaan?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Lonneke

Beste Lonneke
Niet aan beginnen nu. Het toerisme is behoorlijk wat minder geworden en er zijn geen banen nu. Bovendien voor vier maanden is het vrij zinloos. Je hebt voor Aruba een werkvergunning nodig en op dit moment duurt alleen al het aanvragen en verkrijgen van een vergunning langer dan die vier maanden. De werkloosheid is flink hoger geworden en afgezien van misschien ergens een baantje als serveerster of misschien als free lance ticket verkoper van excursies zie ik niet dat je aan de slag komt. Bovendien is januari/februari net na het hoogseizoen. Als je al wilt werken moet je hier zijn met kerstmis, dan worden de meeste toeristen verwacht.

dag meisje
heb jij dan ook erk gevonden op arub