Hopelijk ga ik over een tijdje op St Maarten werken, vandaar deze vraag:
Als ik m.b.v. documenten van mijn toekomstige werkgever kan aantonen dat ik vast werk heb op het eiland, kan ik dan binnenkomen met een one way ticket??
Meer info over douane formaliteiten, goedkope tickets, betaalbare huisvesting etc. is van harte welkom!!
Ben van plan minimaal een jaar te blijven en ik ga werken in de buurt van little bay.
vraagje, heb jij misschien meer informatie voor mij ivm met st maarten met betrekking tot verblijfsvergunningen en werkvergunning? ik ga er per eind januari heen en moet zo snel mogelijk alles rond krijgen, maar waar ik ook contact mee op neem, niks lijkt me vooruit te helepn. ook het antillenhuis verschaft mij niet de informatie die ik nodig heb .
ik hoop dat je per email contact met mij opneemt, en mij evt. zo veel mogelijk informatie, links, telefoonnrs, wat dan ook, kan geven!!
Pas gehoord van mijn vriendin die ook een enkeltje naar sxm wilde boeken dat dat absoluut niet kon bij klm. Echt belachelijk want zij woont nu permanent daar en moest een retour kopen terwijl het retourticket dus niet gebruikt gaat worden
Ik zou dus in elk geval bellen met klm als ik jou was dan weet je het in elk geval 100% zeker!