Ik ga over 2 maanden emigreren naar Malta. Ben alleen ernstig op zoek naar een baan. Iemand een idee/tip?
Groetjes Bibiche
Hi Bibiche,
Ik weet niet als je al werk hebt gevonden maar zoniet dan heb ik nog Nederlandstalige vacatures op Malta. Stuur mij je CV en ik bel je even op om het een en ander door te nemen. Herbert[a]careertrotter.eu
Ha Herbert,
Hartstikke leuk, uw reactie. Over ongeveer 2 maanden vertrekken we naar Malta voor onbepaalde tijd. Ik ben nog op zoek, heb nog niets gevonden. Om wat voor een soort werk gaat het?
Ik geef u mijn linkedin, daar staat mijn CV online: http://www.linkedin.com/profile/view?id=91392947&trk=tab_pro Ik hoor graag van u.
Vriendelijke groet,
Bibiche
Hi Bibiche,
Linkedin request verstuurd, ik hoor graag van je via linkedin.
Careertrotter,
Ik weet niet zeker of jij mij verder kunt helpen maar ook ik ben druk bezig om permanent naar Malta te verhuizen (heb Nederland nu wel een beetje gezien). Ik heb al een aantal contacten gelegd met diverse bedrijven die ik eind juni ga bezoeken. Maar om een beetje beslagen ten ijs te komen zoek ik wat meer informatie omtrent salarissen (meeste info op het internet is te oud). Ik heb begrepen dat deze lager liggen dan in Nederland.
Even wat achtergrond over mij:
Ik ben 55 jaar en ben jarenlang als zzp’er werkzaam in de reclamebranche als Grafisch designer/art director en communicatieadviseur. Heb nu een vriendin op Malta en het land, de mentaliteit spreekt me meer aan dan hier in Nederland.
Ik overweeg om na al die jaren van zelfstandig werken met alle voor en zeker ook nadelen mijn kennis in dienst te stellen van een werkgever (geeft ook wat rust).
Heb jij wat tips of sites waar ik deze informatie kan vinden?
Wat ik begrijp zijn de huizen er schreeuwend duur (ruimte gebrek) en de lonen relatief laag.
Bedankt alvast en wil je meer weten worx@planet.nl
John