Werken in een disco/ bar in Spanje of Malta

hallo,
ik ben op zoek naar vakantiewerk in Spanje of Malta. Het liefs zou ik in een bar/dancing willen werken, maar recreatiewerk trekt me ook wel.
Kan iemand me hierbij helpen???

Groetjes Evelyn

Hayy hayy…
Ik ben dus ook op zoek baar vakantie werk in de 2 landen die jij noemt, ik heb nog niet echt vele dinge geplant maar wil wel voor ong 2 maanden naar het buitenland… waar natuurlijk ook werk bij hoort.
Ik had dus een paar vraagjes, heb je een medereiziger of ga je in je eentje…? waneer ga je? wat is je leeftijd…? sorry dat ik zo veel vragen heb maar ben erg benieuwd.
ik hoop dat je antwoord terug wil geven. alvast bedankt.

groetjes joyce sloot.

Ben ook op zoek naar vakantie werk in Malta! Heb daar al een keer 3 maanden gewoond en het is echt super… dus wil er nu in de zomervakantie 2 maanden gaan werken! Vraag mij alleen af hoe je dan werk kan krijgen?

Ik heb afgelopen zomer in Spanje gewerkt in Mallorca. Deze zomer zit ik op Ibiza!!
Het is wel hard werken onder de hete zon. Als je goed instelt krijg je de mogelijkheid om je eigen planning te maken.

Jullie kunnen me mailen naar [EMAIL=“Samantha_85@live.nl”]Samantha_85@live.nl voor meer info…

Groetjes

hey,

IK las dit topic en ik hoopte dat mensen vorige zomer al hadden gewerkt in malta. ik heb op Radioactive - vakantiemalta.nl is mogelijk beschikbaar. was dingen gelezen over activiteiten. Zelf wilde ik gaan werken op malta of in spanje maar moet zeggen dat Malta mij meer trekt. Weet iemand of het lukt om daar werk te vinden en hoe?

Groetjes Gitte

Er is volop werk in Malta, hangt er wel vanaf wat je zoekt? Ik woon hier zelf nu al zo’n 8 jaar met veel plezier. Als je wilt kun je je CV naar mij sturen en in 't kort waar je naar op zoek bent. claassen @ gmail . com Groeten, Martijn