Vakantiewerk gezocht (zomer 2012)

Hallo,

Mijn naam is Michel, in de zomervakantie ben ik 17 jaar oud. En ik ben opzoek naar vakantiewerk in het buitenland deze zomer. Welk land maakt me opzich niet zoveel uit, maar als ik zou mogen kiezen zou ik het liefst naar een land als:

  • Spanje
  • Portugal
  • Frankrijk

gaan. Maar ik sta natuurlijk open voor andere landen.

Ik ben de hele zomervakantie van regio oost beschikbaar, want ik ben zelf niet vanplan om op vakantie te gaan.

Ik ben gewend om hard te werken, ik heb nu een krantenwijk waarbij ik maandag tot en met zaterdag om half 6 mijn bed uit moet. Dit doe ik al langer dan een jaar.
Ik heb ook altijd werk gehad in de zomervakantie, maar eigenlijk altijd wel weer ergens anders.
Zo heb ik onder andere gewerkt bij:

  • De Mc Donalds
  • Van Dijk Boekhuizen (stapels boeken tillen en neerleggen zodat ze gescant konden worden)
  • Een bedrijf waar ik komkommers moest plukken
  • Een ‘boeren winkel’ waar ik vooral dingen in moest pakken

Het lijkt me leuk om te werken op een camping, in een hotel of in een discotheek, maar ik sta ook open voor andere werkzaamheden.
Het liefst werk ik in een team, maar ik wil af en toe ook wel alleen werken. Wat ik ook bij dat ‘boeren winkeltje’ gedaan heb. (alleen werken vind ik geen punt, als ik dan maar wel in contact kom met mensen)

Ik hoop dat ik ondanks mijn leeftijd toch een kans maak om ergens werk te vinden voor deze zomer.

Ik hoop op een reactie, al vast bedankt voor uw tijd en moeite.
Met vriendelijke groet,
Michel