Super leuk om te lezen waar iedereen zoal heen emigreert. Maar helaas heb ik nog geen verhalen kunnen vinden van mensen die naar Malta willen emigreren of zijn geemigreerd. :wereld:
Zelf ben ik op zoek naar een baan in Malta en wanneer dit rond is wil ik zsm naar Malta emigreren.
Is er iemand die mij verder kan helpen met zijn/haar ervaring en tegen welke dingen je allemaal tegen aan loopt…
ik ben ook van plan om te emigreren naar malta en ben dus ook benieuwd wat er allemaal voor nodig is en waar we op moeten letten (inschrijven gemeente/belastingen/invoerkosten thuisspullen/etc)
ik ga als alles een beetje meezit volgende maand al naar malta.
De “main reason” is voor mij eigenlijk het weer, ik wordt nogal depri als het hier witer is en het lijkt nu ook wel winter, terwijl het augustus is met al die regen!
Ha Tune,
Wat leuk! Ben je al in Malta? Wij -mijn vriend en ik- zijn ook van plan daar te gaan wonen. Is het makkelijk een woning te vinden?
Vriendelijke groet,
Bibiche
Ha Tune,
Superbedankt. Die van Remax kende ik al, maar kijk vandaag de dag voornamelijk naar Dahlia. Die andere 2 links zijn top. Erg bedankt. Spannend dat je al bijna gaat! Al bekend in welke plaats je wil wonen? En… ga je daar ook werken? Ben benieuwd!
Groetjes,
Bibiche
Als ik jullie was zou ik elke zondag de times (krant) (via een vriend of contact in malta) in de gaten houden, hierin staan huizen vermeld die je ook kunt huren/kopen. Het voordeel hiervan is, is dat je halve maand huur in je zak houd. Want dat betaal je bij organisaties als Remax enz.
Ja, die bedoel ik!
Elke zondag heb je een speciale editie van banen en huur/koop woningen. Ik durf niet te zeggen of je dit ook op internet kunt vinden.
Vandaar ook dat ik vertelde dat het altijd makkelijk is om contacten te hebben in Malta die evt. voor je kunnen kijken.
Organisaties als remax rekenen bemiddelingskosten (als ik het goed heb) en dit is een halve maand aan huur erbij.
Haha dat is geniaal. Wij gaan daar om dezelfde reden naar toe. Mijn vriend pokert ook! Weet jij dan toevallig hoe het precies met de belasting zit daar? We weten dat het belasting gunstig is daar, maar niet het fijne daarvan.
Groetjes,
Bibiche
Hallo levensgenieters! Ik ben Koen 26 jaar en ga ook emigreren naar Malta over 2-3 Maanden. Helaas is mijn pokerspel niet voldoende om er van rond te komen dus ik zal er gaan werken, hoop dat ik zsm een baantje scoor heb al wat solliciaties de deur uit gezet. Je kan me altijd toevoegen lijkt me leuk om en interessant hoe het ervoor staat! Groetjes Koen
Hey Koen!
Inmiddels woon ik al 2 weken in Malta en bevalt het mij erg goed! Ik heb weinig verstand van pokeren, aangezien ik daarvoor ook niet naar Malta ben verhuisd maar mocht je iets willen weten over het eiland… Let me know!
Ik weet wel dat ze bij verschillende gokbedrijven altijd nederlands sprekende mensen zoeken… dus misschien is dat een optie?
Groetjes!
wauw wat gaaf dat je er al bent! je mag me toevoegen op msn als je wilt [EMAIL=“koenprins@hotmail.com”]koenprins@hotmail.com ik heb een hele hoop vragen voor je haha. veel Groetjes uit nederland
Ook ik heb serieuze plannen om naar Malta te emigreren. Ik ben al een tijdje bezig om allerlei informatie te verzamelen aangaande dit onderwerp en sta open voor het beantwoorden van vragen, maar sta natuurlijk ook open voor informatie aangaande dit onderwerp die ik wellicht over het hoofd heb gezien.
Voor mensen die “spullen” willen mee verhuizen heb ik wel een goede firma gevonden denk ik zo. http://www.iaa-airfreight.com