Emigreren naar Malta

Hey hey!

Welkom in de groep :slight_smile: Nog meer Nederlanders op het eiland… Wat zijn jou redenen om hier naartoe te komen?
Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig naar wat voor info je allemaal hebt gevonden dan… tell me more? Mocht je nog iets willen weten, misschien kan ik je dan helpen :slight_smile:
Mijn spullen heb ik verhuisd via Wim Bosman, een vrachtwagen bedrijf die er een week over deden en het arriveerde prima! Het moest via een palet vervoerd worden en je moet het via een bedrijf regelen (ivm BTW). De goedkoopste die ik kon vinden voor heleboel spullen :wink:

Groetjes!

Heeej Heleen, kom je nooit meer op msn? Ik ben erg benieuwd hoe het verder met je gaat en of je al wat van neogames hebt gehoord? xx Koen

Hi Malta genieters,

Zit zelf nu ongeveer 18 maanden op Malta, en bevalt me nog elke dag.
Zit zelf in de gok business en bevalt me prima hier.
Als mensen vragen hebben hoor ik het graag, en misschien kan ik je wat info geven.

Martin

Hoi Martin! mijn Msn is [EMAIL=ā€œkoenprins@hotmail.comā€]koenprins@hotmail.com, ik heb altijd vragen :slight_smile: Ik hoor je snel!

Hoi allemaal,

Ik zou graag willen weten hoe het op malta is met kinderen. Welke scholen zijn er evt. met nederlandse les en waar kan ik bijvoorbeeld iets vinden mbt sportverenigingen voor kinderen.

Wij zijn nog orienterend bezig dus zou fijn zijn als iemand me een beetje verder op weg kan helpen

groetjes

Hallo allemaal! Voor ons gaat het ook eindelijk gebeuren. 1 april (geen grap) gaan we naar Malta. Hebben een heel mooi huis gevonden, alleen nog geen werk. Handige tips over het vervoeren van spullen, heb het even bekeken. Gelukkig is het huis gemeubileerd en hoeven we geen eigen grote spullen mee te nemen. Iedereen veel succes! Groetjes Bibiche

Hey allemaal,

Aangezien ik zeer waarschijnlijk vanaf september mijn master ga doen in Malta, wil ik dit dode topic toch weer openen. Ik zou namelijk graag willen weten hoe jullie (mensen die er al wonen/werken/studeren of dit hebben gedaan) het leven in Malta ervaren.

Ik ben overigens pas een weekje naar Malta geweest en de relaxte sfeer sprak me erg aan! Daarnaast natuurlijk het weer, de zee, duiken, etc. Graag zou ik ervaringen willen horen van mensen die er langer wonen of hebben gewoond.

EDIT: O ja, ik speel ook poker en het feit dat er geen gokbelasting is (correct me if I’m wrong), is natuurlijk ook niet verkeerd! :smiley:

Alvast bedankt! :slight_smile:

Groeten,

Robbie Campo