Werken Op Kreta, Chersonissos

Wij hebben inmiddels een leuke meid gevonden.
Dus voor iedereen die nog intresse heeft of al gereageerd heeft, helaas.
Misschien volgend jaar.
Succes allemaal en bedankt voor jullie reactie.

Nicky

Kijk ook op onze site www.portogreco.gr

[email=sofie.pannekoek@telenet.be]sofie.pannekoek@telenet.be

graag wat meer informatie aub, met hoeveel personen we werken, hotel plus eten , verdienste…

Hallo nicky,

Ik heb veel ervaring met seizoenswerk. Ik Zou heel graag bij jullie willen komen werken. Maar hebben jullie nu ook al iemand nodig. Ik ben beschikbaar vanaf 15 mei!

Ik hoop snel iets te horen!

Groetjes Dominique

Beste Nicky,

Toch maar even een reactie. Wij zijn 2 meiden van 20 & 22 jaar en zijn op zoek naar een leuke baan voor de maand Juli.
Indien u nog interesse heeft en/of meer informatie wilt, dan kunt u mailen naar onderstaan adres.

zomerwerk2005@hotmail.com

Hallo Nicky,

ik ben wendy. ik zou graag willen werken bij porto greco voor een maand. Ik kan op 2 juli pas vertrekken. Ik spreek Engels, Nederlands en Spaans. Ik zou graag een maand willen werken. Ik ben 29 jaar oud. Als je nog meer informatie wilt ben ik bereid die te geven.

groetjes uit Rotterdam :smiley: :smiley:

zie het bijgewerkte bericht boven aan.

Hoi nicky

Ik weet niet of je me nog kent maar ik ben in juni en begin september bij jullie geweest.Ik ben femke en ben 24 jaar .IK zou heel graag volgend seizoen bij jullie willen komen werken.Ik ben 2 keer geweest bij jullie en ik vond het helemaal geweldig.De reden waarom ik op kreta wil werken is omdat ik heel graag een anderen ervaring op wil doen en het me gewoon heel tof lijkt om een seizoen mee te draaien met jullie.

Ik zal even wat over me zelf vertellen wat ik in nederland voor werk heb gedaan.

Ik heb al een werk ervaring van 7 jaar waarvan 2 jaar in de horeca.Nu sta ik in een winkel als bedrijfsleiding maar merk steeds meer dat ik de horeca terug in wil .Ik vind het heel leuk om met klanten om te gaan en ben klant vriendelijk en iemand die het leuk vind om hard te werken.

Nou ik hoop echt dat ik wat hoor van jou want lijkt me echt super om te werken bij jullie .

Groetjes femke brouwers