Dit seizoen zoeken we weer een leuke spontane meid voor onze poolbar.
Ben jij beschikbaar vanaf half juni tot ongeveer de eerste week september, gezellig, hardwerkend, stressbestendig en engels sprekend.
Stuur mij dan een mailtje met wat informatie over jezelf en wat je van een seizoen in het buitenland werken verwacht en natuurlijk een leuke foto van jezelf.
Stuur dit naar [EMAIL=“jkakakis@otenet.gr”]jkakakis@otenet.gr ook kun je onze site even bekijken op www.portogreco.com
Groetjes Nicky
beste nicky,
ik ben linda 23 jaar en wil graag in het buitenland werken.
wat ik van een baan in het buitenland verwacht is dat het hard werken is en lange dagen maar ook een heleboel nieuwe ervaringen.
ik heb mijn diploma voor kinderopvang maar daarbuiten heb ik ook een half jaar in een kroeg gewerkt vorig jaar heb ik ook in een animatieteam gewerkt in turkije. dat vond ik erg leuk maar dit jaar wil ik graag een ander land en een andere ervaring ik kan vanaf 2 julı komen tot eınde seızoen ik spreek nederlands engels en versta duıts en een beetje turks maar dat zal je denk niet nodig hebben ik hoop snel wat tehoren linda
Hoi Linda,
Bedankt voor je reactie.
Zou je voor mij nog een foto willen sturen naar [EMAIL=“jkakakis@otenet.gr”]jkakakis@otenet.gr
Groetjes Nicky