Zomer 2005 Wil Ik Werken In Kreta

Hallo allemaal,

Dit jaar ben ik op vakantie geweest naar Kreta (chersonissos) het was natuurlijk weer een topvakante! :smiley:
Ik ben een meid van 21 en al 3 jaar lang werkzaam als secretaresse op een kantoor, daarom ben ik opzoek naar een nieuwe uitdaging en wil graag volgend jaar zomer voor 3 Ć” 4 maanden naar kreta om te werken op een terras of iets dergelijks…
Wie heeft voor mij zoveel mogelijk informatie zodat ik dit allemaal kan gaan uitzoeken en zodat ik zeker weet dat ik volgend jaar in kreta zit! en wie natuurlijk zo iets heeft van dat lijkt me een vet idee en ik ga mee, laat dan een bericht achter of mail me gezellig!!!

tnx.

groetjes diana

Hee Diana,
Net zoals jij ben ik ook naar Kreta geweest van de zomer en had ik ook een super vakantie. Mijn vriendin en ik zijn ook van plan van de zomer te gaan werken daar. Ik zelf dacht aan het Hof van Holland.
Ik heb daar afgelopen zomer al wat informatie gekregen.

Maar ik zelf was eigenlijk ook van plan om van januari tot maart in aruba te gaan werken misschien dat ook jij interesse heb.

Maar ff over Kreta weer, lijkt me leuk om met je in contact te komen a

Dus ik hoor het wel.

Groetjes Marjolein

he marjolein,

wat leuk dat je heb gereageerd! ik had je een e-mail gestuurd maar misschien heb je hem niet ontvangen!! wat een gaaf idee dat jij naar aruba gaat zeg! wat ga je daar precies allemaal doen en hoe ben je daar aangekomen het lijkt me leuk om daar wat info van je te krijgen misschien ga ik wel met je mee :smiley:
Met kreta ben ik nog druk bezig en info aan het verzamelen zodra ik wat heb zal je het ook zeker van mij horen. Mail me anders gezellig kunnen we misschien ook op msn???
Ik hoor het wel.

groetjes diana

Hey!

Ik heb jullie berichtjes gelezen en ben zelf ook op zoek naar een vakantiewerk in zomer 2005. Hoe zijn jullie aan werk gekomen? ik las ook op aruba?..kan je daar meer over vertellen?

alvast bedankt

groetjes Eva

ps mail maar naar: liefste_evicka@hotmail.com