Wie kan mijn helpen? Ik (25) zoek werk op een van de griekse eilanden (Kos, Rhodos, Kreta). Ik ben per direct beschikbaar. Waar kan ik het beste zoeken?
Groet,
Richard
Wie kan mijn helpen? Ik (25) zoek werk op een van de griekse eilanden (Kos, Rhodos, Kreta). Ik ben per direct beschikbaar. Waar kan ik het beste zoeken?
Groet,
Richard
In de zomer is er werk in de horeca te vinden. In de winter wordt het moeilijker, alhoewel er wel wat mogelijkheden in de steden zijn, maar dan moet je wel vloeiend Grieks kunnen spreken.
Het beste is om in het begin van het seizoen, half - eind april naar de eilanden te gaan en ter plaatse werk te zoeken. Reken erop dat je lange dagen maakt voor relatief weinig geld. Een dag werken voor 50 euro is al een heel behoorlijk Grieks salaris.
Veel succes !!!
Hoi Kriti,
Bedankt voor je reactie! Heb je zelf ook gewerkt op een van de eilanden? Ga je dit jaar weer?
Ik woon op Kreta, ook in de winter. Werk heb ik alleen in de zomer
Eey vanaf april begint het seizoen in Kos weer.
Ik heb er afgelopen jaar ook gewerkt. En ga dit jaar ook weer heen. In kos werkte ik achter de bar.
En vanaf April weet ik dat een restaurant/strandtent op zoek is naar pesoneel!!Zijn hele aardige mensen. zijn nederlands. Ik heb er vorig jaar 2maanden langs elke dag gelegen/gegeten. En het was super gezellie.
Je werkt daar op het strand tussen de verbranden mensne;) en s`avonds in het restaurant.
Als je meer info wil moet je maar fftjes mailen.
Groetjes suzan
Heey susan…:o
Ik ben een meisje van 19 en zou dit jaar ook graag ergens in het buitenland werken!!!, het liefst in Griekenland, ik heb veel bar ervaring is daar veel werk in te vinden?? en hoe regel ik daar een vakantie baantje???
groetjes marleen
Ey meidd!
Het is allemaal niet zo moeilijk om te regelen. Je moet alleen een beetje weten wat je moet doen enzo, Je kan nauurlijk ook gewoon naar een eiland toe gaan en daar zoeken naar werk, want er is altijd werk zat. maar ik vind zelf dat het beter is om dat van te voren uit te zoeken.
Je mag me wel toevoegen op msn,
[EMAIL=“scobussen@hotmail.com”]scobussen@hotmail.com
Dat praat wat makkelijker als je dan vragen hebt kun je die altijd ff stellen !!
Ik ga dit jaar zelf weer naar KOs
groetjes suzan