Werken op een horse ranch in Amerika

Hoi allemaal, ik ben Emma en ik ben 17 jaar.
Al een tijdje zit ik te denken om volgend jaar (2013) naar Amerika te gaan, om daar te werken op een paardenboerderij. Alleen heb ik totaal idee waar ik moet beginnen. Daarom had ik de vraag of er misschien mensen zijn die ook zoiets hebben gedaan, en of zij mij misschien informatie konden geven waar te beginnen, wat zij gedaan hadden en waar.

Ik wil graag op een niet al te grote boerderij werken, het liefst in de binnenlanden van Amerika.

Ik hoor graag van jullie!

Hoi Emma!

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar je zou eens kunnen kijken op WWOOFof er ranches in hun netwerk zitten.

Hoi! Dankjewel voor je reactie, ik zal eens kijken!

Hallo Emma,

Agrixperience werkt met een partnerorganisatie in Amerika en bemiddelt in stageplaatsen. Deze partner heeft onder andere stages bij horse ranches in verschillende staten in Amerika.
Wij begeleiden je bij het verkrijgen van het J1 visum, ook als je al een stageplek hebt.

Vr. groet,

Catrina
Agrixperience
info@agrixperience.nl

Hoi Emma,

ik ben zelf ook 17 jaar en ik wil volgend schooljaar, dus eind 2012, ook graag naar een paardenranch, om natural horsemanship te leren. Ik ben nu volop op zoek naar een ranch, alleen vind ik het akelig om alleen te gaan. Als je het leuk zou vinden om samen te gaan, zou ik graag kennis met je maken. Ik woon in Noord-Brabant, in de buurt van Breda.

Groetjes,
Michelle

Hallo, ik ben nieuw op het forum, even voorstellen ik ben 16 jaar en ik wil zo vroeg mogelijk naar Amerika verhuizen. Dus, 18 (of eventueel 21, want ik heb ergens gelezen dat mensen vanaf 21 voorrang krijgen, klopt dat?)

Ik wil heel graag reizen in Amerika en onderweg geld verdienen (door bijvoorbeeld bij pariculieren te helpen: op kleine of eventueel farms of zo) dan heb ik ook geen hoog diploma nodig (denk ik?), op mijn 18e heb ik normaal gezien een ASO diploma in België, is dat goed genoeg?