werken op een boerderij in nieuw zeeland

Werken op een boerderij in Nieuw Zeeland

Per juli 2009 ben ik opzoek naar een enthousiaste medewerker voor bij mij op de vee boerderij. Het is een boerderij met 700 koeien en een heleboel kalfjes.
De kalfjes moeten 2 keer per dag de fles krijgen, daarbij heb ik hulp nodig en ook met het melken van de koeien en het verzorgen van het land.

Heb je ervaring en wil je ook minimaal een jaar op een plek werken met een fantastisch uitzicht, laat dan wat van je horen. Als je daarna door Nieuw Zeeland wilt reizen dan kun je na je werkvisum een vakantievisum aanvragen.
Je salaris wordt vastgelegd aan de hand van je ervaring. Accommodatie is aanwezig op de boerderij.

De boerderij is in de buurt van Queenstown, het zuider eiland.
Queenstown is een echte avonturen stad. Zo kun je er wildwater raften, bungee jumpen, windsurfen, water skiën, parachute springen, wandeltochten maken en nog veel meer. In de winter zijn er 2 skipistes in de buurt.

Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie, stuur dan een mailtje naar wbwouters@yahoo.com (Het liefst met een C.V.)

Bart Wouters

Wow, mooie aanbieding! Heb helaas geen ervaring met boerderijwerk.

Hi Fijian
Als je een vol jaar wilt komen werken en je bent gemotiveerd. dan nemen we het in overweging. stuur even een mailtje naar wbwouters@yahoo.com

vriendelijke groet,
bart wouters

Ok, ben benieuwd!

Gr, Mark

Ik heb u een email verstuurd! Gr.

Klinkt goed. Ik heb jullie zojuist ook een mail gestuurd!

ey jan

ik ben filip 25 jaar en ben van zin om in juli 2014 naar Nieuw-Zeeland te komen. zie dat je oproep redelijk oud is maar als je nog zoekt naar een gemotiveerde medewerker. heb ik wel intresse. wel eenige minpunten had maar gedacht om maximum 2 maand ergens te werken en dan verder rond te trekken. heb ook geen echte cv. Maar heb wel ervaring in de landbouw koeien melken kalfjes melk geven voederen met allerlei machines akkerbouw geen probleem. ben een harde werker kan ik gerust zeggen zonder overdrijven mocht je intresse hebben
filip

Ziet er goed uit…
Wij zijn in jan 2015 de 1e 4mnd in Nieuw Zeeland.
Mocht je wat werk voor ons hebben horen wij dit graag natuurlijk :slight_smile:
Wij zijn beide 2 hardwerkende mensen alleen geen ervaring helaas hierin…wel gemotiveerd en snel lerend!!
Gr. Ralph&Nicole
www.ralphennicole.blogspot.nl