Werk aangeboden op boerderij Nieuw Zeeland

We zoeken 1 of 2 personen die voor minimaal 6 maanden op onze melkvee boerderij willen werken. Wij wonen 20 minuten buiten Invercargill, onderaan het zuider eiland. Ervaring is wel vereist! je zal de dagelijks voorkomende werkzaamheden zoals melken, tractor werk, kalfjes voeren, mest rijden etc uitvoeren. Er is een woning beschikbaar op de boerderij en wij werken met een rooster van 8 dagen werken/2 dagen vrij. Voor meer info mail of reageer op dit bericht. Ik heb dit voor mijn ouders geplaatst dus dan kan ik je evt. hun contact gegevens geven als je echt interesse hebt.

Beste meneer/mevrouw,
mijn naam is Ruben Ditewig en ik kom uit Kesteren (Gelderland). Ik word in Januari 21 en ongeveer Februari ben ik klaar met school. Al van kleins af aan is het een kleine droom geweest om voor langere tijd naar het buitenland te gaan (ongeveer een jaar). Dit ben ik dan ook van plan na mijn schooltijd (rond Februari 2013). Alleen ik wilde eerst werk hebben voordat ik daarnaartoe vertrek.
een kleine c.v.: van mijn 14de tot 16de gewerkt bij een kalveren boederij genaamd BKC frysfee te Ochten.
van mijn 16de tot 19de gewerkt bij Loonbedrijf Bongers te Tiel, mijn werkzaamheden daar waren op zaterdag vaak loonwerk werkzaamheden en op vaak op zondagochtend een kleine 100 koeien melken.
van 19de tot heden, Loonbedrijf van der woerd te Zoelen, mijn werkzaamheden daar zijn bijna alleen mijn loonwerk werkzaamheden.
voor foto’s kun je op mijn facebook kijken.

m.v.g. Ruben Ditewig

Wauw wat een gave advertentie. Heb helaas 0.0 ervaring met boerderijwerk