Wij zijn een jong stel met allebei een afgeronde toeristische opleiding en veel ervaring met werken in het buitenland. We zijn op zoek naar een leuke baan onder de zon voor de winter van 2010. Bijvoorbeeld voor op de Canarische Eilanden of het zuiden van Spanje. (Andere warme landen zijn natuurlijk ook altijd goed). Heeft iemand tips of ideeen voor ons?
Hallo Diego hier ik ben benieuwd of jullie al wat gevonden hebben op de Canarische Eilanden. Zelf ben ik ook van plan om de winter in het uiterste zuiden door te brengen. ik heb wat opties op Fuerteventura maar daar schijnt het heel rustig te zijn. Mits je van watersport houdt dan kan je je lekker uitleven, maar dat is meer vakantie. Mochten jullie iets weten wil je me dan tippen door een mailtje terug te sturen? Alvast bedankt. Ik ben overal wel voor in. Het is meer een kwestie van knopen doorhakken. Groetjes Diego
ik ben op zoek naar werk op gran canaria! het liefst in een de recreatie branche, animatie team lijkt me het leukst. ik volg nog de opleiding recreatie$ toerisme en die heb ik over 11 maanden als het goed is afgerond. ik wil dan gaan verhuizen naar gran canaria. om woonruimte maak ik me niet druk, want heb genoeg informatie gevonden, maar graag wil ik weten of iemand meer kan vertellen over werk…