Werken Op De Canarische Eilanden

Samen met een vriend van mij wil ik vanaf augustus graag een half jaar werken in een zonnig land, of op een zonnig eiland. Grand Canaria is ons ter ore gevallen en dit lijkt ons een erg geschikt land om een half jaar te werken. Wij zijn al in een ver stadium met niw4u, helaas lees ik over deze organisatie veel slechte dingen op het internet…vandaar dat ik via deze weg ook aan een baan wil proberen te komen. Het contract van niw4u ligt nu voor me, ik kan hem zo tekenen en opsturen, maar over sommige punten heb ik toch zo mn twijfels.
Heeft er iemand van jullie misschien een idee of een TIP om aan de slag te kunnen op Gran Canaria of een ander land waar het in de wintermaanden goed vertoeven is. Ikzelf heb al 7 maanden als entertainer gewerkt in de Carribean. Ik studeer samen met mijn vriend aan de Hva, waar wij een half jaar de ruimte krijgen om te werken…dus geen stage!
Graag hoop ik spoedig wat van iemand te horen aangezien ik er ook serieus over zit te denken om het via niw4u te spelen omdat ik dan nog enige zekerheid heb en in ieder geval naar het buitenland kan.

Alvast ONWIJS bedankt!

ps. Het liefst ga ik op de bonnefooi net als ik in de Carribean heb gedaan, maar helaas wil school vt voren een contract zien.

<TABLE class=tborder id=post283863 cellSpacing=0 cellPadding=6 width=“100%” align=center border=0><TBODY><TR vAlign=top><TD class=alt2 style=“BORDER-RIGHT: #e05d2f 1px solid; BORDER-TOP: #e05d2f 0px solid; BORDER-LEFT: #e05d2f 1px solid; BORDER-BOTTOM: #e05d2f 0px solid” width=175>
Contact opnemen
Profiel bekijken

</TD><TD class=alt1 id=td_post_283863 style=“BORDER-RIGHT: #e05d2f 1px solid”><!-- icon and title –>

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.gif

Re: Werken Op De Canarische Eilanden
<HR style=“COLOR: #e05d2f; BACKGROUND-COLOR: #e05d2f” SIZE=1><!-- / icon and title –><!-- message –>hallo

wij zoeken nog veel mededewerkers voor onze animatieteams op de canarische eilanden.
chek www.fiestaconsulting.com
directe e mail voor vragen/opmerkingen (in het engels)
[EMAIL=“canarias@fiestaconsulting.com”]canarias@fiestaconsulting.com
tel 0034 928 77

dank u

en misschien tot snel

greetz gianni bartolozzi
supervisor canarias
fiestaconsulting
</TD></TR></TBODY></TABLE>

Ik hoop voor je dat je het niet gedaan hebt!!! Heb je het toch gedaan en ben jij net zo hard genaaid door niw als ik destijds, neem dan ff contact op!!!

1 like