Hallo!
ik ben sabine, 22 jaar. ben op zoek naar horeacawerk op een camping in frankrijk. iemand nog tips of ideeen? ik heb wel een paar sites gevonden waar je je kan inschrijven maar het blijft moeilijk…
Groetjes!
:zon02:
Hallo!
ik ben sabine, 22 jaar. ben op zoek naar horeacawerk op een camping in frankrijk. iemand nog tips of ideeen? ik heb wel een paar sites gevonden waar je je kan inschrijven maar het blijft moeilijk…
Groetjes!
:zon02:
Dag Sabine,
Als het voor aankomende zomer is ben je erg laat met je zoektocht! Desalniettemin is het nog steeds mogelijk, maar dan adviseer ik je wel om NU actie te ondernemen. Wil je via een organisatie, dan had je eerder moeten beginnen voor de beste en gemakkelijkste kansen. Maar als je op eigen houtje iets wilt ondernemen adviseer ik je leuke campings te zoeken op internet en deze vervolgens een open sollicitatie te sturen. Werkt vrij aardig in Frankrijk moet ik zeggen. Hoe minder eisen je stelt hoe sneller je aan een baan geholpen bent, maar zorg wel dat het is wat je wilt anders houd je het niet lang uit. Nog een tip: Ga niet zitten wachten op een reactie van de een alvorens je een ander aanschrijft. Gewoon 60 tegelijk dan heb je altijd wel ergens een positieve reactie, aanname of uitnodiging tot gesprek.
Heel veel succes en mocht je nog vragen hebben of advies willen over het een of ander dan hoor ik het wel. Ik help je er graag mee!
Groetjes,
Wouter v. Kuijk