Werken op Aruba, wie kan mij helpen?

Hallo allemaal,

sinds twee jaar ben ik afgestudeerd aan de Academie Lichamelijke Opvoeding.
Al die tijd heb ik geen vaste baan gehad, maar ben ik werkzaam geweest bij meerdere sport gerelateerde werkgevers.
Mijn grote droom is om werkzaam te kunnen zijn en mijn passie te kunnen uitvoeren op Aruba.
Alleen is dit voor mij erg nieuw en weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken.
Waar moet ik beginnen met zoeken voor een bijpassende baan.
Scholen, kinderdagverblijven, buitenschoolse opvang etc. dat lijkt mij allemaal erg leuk! Alleen ik heb hierbij een klein beetje hulp nodig.

Wie o wie heeft er wat tips voor mij?

Liefs,
Tanja

Kinderdagverblijven en bs opvang zou ik direct overslaan. Schrijf de grote scholen gemeenschappen aan en de prive scholen.
Kan alles wel opnoemen maar google is je vriend in deze.
Er zijn vrijwel altijd leraren nodig ( ook niet zonder reden natuurlijk :slight_smile: )
Groot voordeel in het onderwijs is dat ook vergunningen (verblijf en werk)voor echtgenoot (mocht dat het geval zijn) goed geregeld wordt.

succes en grtz

Q

Beste Tanja, Ik kan je maar een advies geven: neem contact op met het Arubahuis in Den Haag. Zij zijn de eerste schakel met name voor het openbaar onderwijs op Aruba. Wil je contact opnemen met het bijzonder onderwijs, dan kun je googlen op SKOA of SPCOA (resp. katholiek en protestant christelijk onderwijs), die de overige scholen in hun portefeuille hebben. Hopelijk kunnen zij je helpen. Succes