Werken met paarden zomer 2007!

Hallo!:smile:

Ik ben op zoek naar een vakantiebaan voor deze zomer in Spanje. Ik heb 3 jaar lang de opleiding paardensport in Deurne gevolgd maar studeer momenteel International Tourism Management & Consultancy aan de NHTV. Het lijkt me leuk om in de zomervakantie te werken met paarden in de toeristische sector zodat ik mijn kennis van toerisme en paarden in de praktijk kan brengen.
Weet iemand een stal waar ik eventueel terecht zou kunnen of een goede website waar ik informatie kan vinden?

Alvast bedankt!:smiley:
Gr’s anna

Hallo Anna!
kwam bij toeval jou bericht tegen! en het trok meteen mijn aandacht!
Ben namelijk ook op zoek naar een baantje voor in de zomer en ben voor de meest handliggende baantjes in spanje aan het zoeken… horeca dus!
maar nu zag ik jou bericht en dat lijkt me ook hardstikke leuk!
heb zelf 13 jaar paardgereden en heb mijn pony op dit moment verhuurd omdat ik nu in spanje zit om spaans te leren.
Nou kan ik je helaas niet helpen aan info,want die heb ik dus niet maar als je al iets hebt gevonden zou ik het leuk vinden om info te krijgen!

groetjes annemarie

Belangrijke paardenplaats in Spanje is natuurlijk Jerez de la Frontera met de karthuizer paarden. Er zijn hier 2 plaatsen waar er iets gedaan wordt op toeristisch gebied: La Yeguada de la Cartuja en La Real Escuela. Stuur daar je CV eens naartoe. Wellicht heb je net geluk.

Succes!

Liefs,
Carolina

Hi Carolina.

Bedankt voor de tip. Ik zal er zeker wat mee doen.

gr’s anna

Graag gedaan Anna, veel succes!

Liefs,
Carolina