Paarden Spanje

Ik ga rond de periode van mei 2013 voor 1 a 2 jaar verhuizen naar Spanje en ga in Albir wonen.
Aangezien ik hier in Nederland mijn paardje moet opgeven wat ik al een tijd bijrijd zou ik graag weer mijn paarden hobby oppakken in Spanje.
Ik ben nu 30jr en rijd al vanaf jongs af aan, heb veel ervaring in het buitenrijden door bos, duinen, strand en heb allerlei paardjes bereden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om mijn paarden hobby verder voort te zetten in Spanje!

Groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Dit bericht kan je beter bij Bokt plaatsen, daar krijg je geheid antwoord. Heb vanaf vorig jaar geen eigen paard meer, maar als je daar dezelfde vraag stelt krijg je vast antwoord. Succes! Cath

Dank je wel Catharina voor je tip! Ga het gelijk doen :wink:
Wel jammer dat je zelf geen paard meer hebt, woon je wel in spanje?

Nee, helaas niet :(Je bent te benijden. Albir ziet er prachtig uit. Zo’n beetje ter hoogte van Benidorm, toch? Trouwens op Bokt (kom zelf nooit meer op Bokt, omdat ik geen paard meer heb) zit een Nederlander die in Spanje woont. Je vindt hem daar vast wel of anders vraag je het gewoon even aan anderen. Ben het niet met alles met hem eens, hoeft ook niet, maar hij heeft wel verstand van zaken. Zowel van de horsies, als hoe je ermee om moet gaan (hij heeft ook een eigen website), maar het technische en managementgedeelte daar kan hij je ook wel mee op weg helpen. Succes en als ik je niet meer hoor, veel plezier in Spanje:vak02: