Werken met honden op Paros

Geia sou jongelui,

Ik ben actief lid en vrijwilliger van Paros Animal Welfare Society, en oprichter van de Paros Dogs Support Club.
Ik zoek energieke, positieve meiden die trek hebben in een paar weken helpen met van alles, zoals de shelter manager ( vrouw ) bijstaan met honden uitlaten, beetje schoonmaken, meerijden naar de dierenarts, met de puppies klooien etc, beslist geen rotwerk !!
Daarnaast kun je mij helpen met het eten geven van zwerfkatten, wat gebeurt per scooter, locaties signaleren waar dieren in een slechte situatie leven, foto’s maken, uploaden op Facebook en blog, kortom er is van alles te doen, en je wordt ZEER gewaardeerd, je wordt beslist niet als slaafje gebruikt, en de mensen waar je mee in kontakt komt zijn stuk voor stuk mega lief en positief.
Het zijn voornamelijk buitenlanders die op Paros wonen, die hun mouwen opstropen om te helpen.
Wat ik je kan bieden is gratis onderdak, helaas hebben we geen financiele middelen om je in de watten te leggen, maar je zult genoeg tijd hebben om ook van het bloedmooie eiland te genieten.:zon02:
Ik ondersteun en help je, en je kunt je eigen taal spreken. Engels en Duits is een pré. Laat van je horen, Richard

Ps. Dit geld voor het gehele jaar, dus je kunt komen wanneer je wilt !!

Dag Richard,
ik kom in juni een paar weken naar griekenland en ben op zoek naar bezigheden daar. kun je ook mensen voor een week of twee weken gebruiken?
groetjes, nicole

Hallo Richard,
Het is dus mogelijk om te komen wanneer je wilt, in welk tijdsbestek moet je je aanmelden
voor vrijwilligwerk bij Paros ?
Groetjes Maja Dutrieux
email m.dutrieux@yahoo.com

Tuurlijk, iedere hulp is welkom, en op z’n Hollands alle kleine beetjes helpen !
Zorg er wel voor dat je tijdig contact met me opneemt ivm met onderdak.
We zijn een “armoedig” clubje en hebben niet al te veel luxe om aan te bieden, maar je logeert in ieder geval niet in een hondehok :slight_smile:

Mijn emailadres is paroslover@live.nl o.v.v. Paros Dogs Support Club
Vuur je vragen maar op me af dan vertel ik je alle details,en natuurlijk kan ik je alle denkbare informatie over Paros geven, dank je voor je reactie, filakia

Het maakt in principe niet uit wanneer je je meldt, maar voor jezelf is het van belang dat je van te voren weet waar je aan toe bent i.v.m onderdak.
Als ik een week of 2 vantevoren weet dat je wilt komen helpen dan heb ik tijd genoeg om een logeerplek te regelen.
Als er in mijn huis geen plek is is er als alternatief een kamertje in de shelter, alleen heb je dan wel een berg honden om je heen :-))
Dank je voor je reactie !
Mail : paroslover@live.nl o.v.v Paros Dogs Support Club