Bijna gratis vakantie op een Grieks eiland ? :zon02:

Tussen 15 juni en 1 augustus is er een mogelijkheid om gratis te logeren in een traditioneel Grieks huis met grote tuin, 100 meter van strand, op het mooie eiland Paros.
In ruil voor lichte schoonmaakwerkzaamheden in huis, oppas, en hulp met het verzorgen van honden in de lokale honden opvang, waar zwerfhonden en in de steek gelaten honden worden verzorgd, tot ze geadopteerd kunnen worden.
Maximaal 4 uur per dag, en daarna kun je doen waar je zin in hebt.
Voorkeur gaat uit naar meiden die ervaring met schoonmaak hebben, en enigzins wat van honden weten.

Paros Dogs Support Club
Email : paroslover@live.nl

Ben geen meid maar huisman !
heb zelf 2 honden en een kat ,
lijkt mij wel aantrekkelijk , ben gek op honden , en Griekenland.
en heb de tijd .
Hoor van je .
Albert.

Hallo,

Wil reageren op de oproep van het afgelopen jaar. Zie het nu pas, ben in Arillas/Corfu geweest. Stel dat dit voorstel nog geldt voor 2012 dan heb ik hier echt zin in. Ben een vrouw, 47 jaar, heb in dierenasiel gewerkt, en ben gek op dieren. Het lijkt me leuk te komen helpen en tegelijk ook vakantie te vieren.

vriendelijke groet,

Jeannette

Voor mij geldt hetzelfde, als dit nog opgaat voor de zomer van 2012. Ben dan 22 jaar en heb afgelopen zomervakantie 4 weken in een hondenpension gewerkt. Hou van honden en weet van aanpakken. Denk dat je aan mij wel een gemotiveerde kracht hebt en ik vind het altijd leuk om meer over honden te leren.
Groeten, Anne

Hallo,
U vraagt iemand voor de periode van 15 juni tot 1 augustus. hebt u al genoeg mensen voor de hele periode?
Ik ben 53jr, alleenstaand, en ik werk als schoonmaakster. Ik ben opgegroeid op met honden, mijn vader had een manege. Ik ben tot mijn genoegen gewend met verschillende soorten dieren om te gaan.
Het zou mij ook een waar genoegen zijn ,gebruik te kunnen maken van uw aanbod. Dat zou kunnen voor de hele periode of een deel ervan.
Waarschijnlijk hebt u al een keuze gemaakt, maar al is de kans klein, het is wel een kans!
Vriendelijke groet, Janine.