Beste mensen,
Wij, Louise en Eddy, wonen in Griekenland op het mooie eiland Paros.
In een informele sfeer geven wij tegen een geringe vergoeding workshops, in het bereiden van allerhande Griekse gerechten. Daarbij wordt uitsluitend gebruik gemaakt van lokale producten, zoals verse vis, groenten en kruiden van het eiland zelf. Wij kunnen ook voor u bemiddelen als u op zoek
bent naar een (vakantie) appartement of huis op Paros. Was u toch al van plan naar Paros te komen, kom dan beslist bij ons langs om een van de heerlijke gerechten te proeven (wel tegen een kleine vergoeding).
Indien u bent geinteresseerd om aan een workshop deel te nemen, of wanneer u meer informatie wilt.
Bezoek dan onze website: http://www.paros-aliki.com, of neem kontakt met ons op via e-mail: [EMAIL=“aliki@hopprod.nl”]aliki@hopprod.nl.
Beste Eddy,
ik wil komende zomer naar Paros met mijn vriendin,
hopelijk weet jij als ‘local’ hoe paros het beste te bereiken is vanaf het vaste land. Hierbij doel ik op één van beide havens bij Athene.
Binnenlandse vluchten lijken enorm duur te zijn dus kan me moeilijk voorstellen dat eilandbewoners dat als hun optie kiezen om naar Athene te reizen.
Een proeverij klinkt erg aantrekkelijk trouwens!
groeten,
Thomas