Werken met dieren in Mexico

Wij zijn op zoek naar werk in Mexico. Om ons daar ook permanent te vestigen. Het liefst gaan we werken met wilde dieren. Zelf ben ik systeembeheerder en kan ook eventueel hierin aan de slag of in de Horeca (10 jaar ervaring).
Maar onze droom is het verzorgen van wilde dieren deze opvangen als ze ziek zijn of in beslaggenomen, om deze daarna weer in hun natuurlijke omgeving terug te kunnen plaatsen.

Sponsors zijn ook welkom, zodat we eventueel met behulp van sponsering de dieren kunnen helpen en daar op eigen houtje naar toe te gaan.

:rolleyes:

Originally posted by rexrex@17-11-2004, 13:35:24
** Wij zijn op zoek naar werk in Mexico. Om ons daar ook permanent te vestigen. Het liefst gaan we werken met wilde dieren. Zelf ben ik systeembeheerder en kan ook eventueel hierin aan de slag of in de Horeca (10 jaar ervaring).
Maar onze droom is het verzorgen van wilde dieren deze opvangen als ze ziek zijn of in beslaggenomen, om deze daarna weer in hun natuurlijke omgeving terug te kunnen plaatsen.

Sponsors zijn ook welkom, zodat we eventueel met behulp van sponsering de dieren kunnen helpen en daar op eigen houtje naar toe te gaan.

:rolleyes: **

:wub:

Ik ben bang dat veel van dit soort werk vrijwillegers werk is. Ik weet van een organisatie die zich in zet voor het behoud van de natuur in Mexico. Zij organiseren allerlei vrijwilligers kampen. Ipv dat je er wat mee verdiend kost het geld om er aan mee te doen. Rond de 200 dollar voor buitenlanders.

Misschien zijn ze nog op zoek naar vaste meedewerkers. Je kan het altijd proberen. Hun website is :

Nuestra Tierra

Ze spreken engels en je kan ze mail in het engels sturen. Volgens mij kunnen ze zeker nog wat hulp gebruiken met hun website. Bijan alle menus werken niet.

Dit is de contact informatie die ze mij toe stuurde.

Nuestra Tierra A.C.

www.nuestratierra.org.mx

Puerto Vallarta, Jalisco.

Ave. Universo 2022B, Depto.14
Col. La Aurora
Tel: 52 (322) 2256940
Fax: 52 (322) 2247615
Email: ntmex-yap@pvnet.com.mx

Guadalajara

Isla Pantenaria 2214
Col. Jardines del Sur
Tel/Fax (33) 3645-8813
E-mail:
nuestratierragdl@yahoo.com.mx

Succes.

Wouter

Kwam deze website tegen. Weet niet wat ze precies allemaal doen maar misschien wel interessant.

Born Free

Wouter

Hallo Rexrex,

Ik wil ook graag naar mexico vertrekken en kwam jullie berichtje tegen! Ik ben zelf ook dieren gek en zou het liefste het zelfde gaan doen als jullie! Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden? Enne als jullie daar iets gaan opzetten voor jullie zelf en jullie kunnen goeie en betrouwbare hulp gebruiken (misschien als personeel?) dan hoop ik dat jullie aan mij denken! (ja jullie kennen mij niet en ik jullie niet maar, ik geloof dat als je op deze site staat ingeschreven dat het wel betrouwbaar is!)
Heb zelf ook 10 jr horeca/catering ervaring en heb op de groenschool gezeten 1 van mijn hoofdvak was dieren verzorging.Nou, Ik hoop snel iets van jullie te horen!
Groetjes Bianca

idem dito, jarenlange ervaring met wilde dieren, helaas is dit te mooi en zul je echt zelf iets op moeten zetten anders zul je toch tegen betaling dieren moet verzorgen