Vrijwilligerswerk Voor Dierenartsen

hi, ik ben op zoek naar mensen die mij wat verder kunnen helpen in mijn zoektocht naar vrijwilligerswerk voor een paar maanden tot een jaar. ik ben eigenlijk vooral op zoek naar projecten waarbij ik als dierenarts kan werken of iets in die lijn. laat het horen als je iets weet of als je zelf zoiets gedaan hebt.
thanks,christel.

Hallo Christel,

Ik kan je misschien wel verder helpen. Ik werk momenteel bij de Mexicaanse organisatie Yori-Yoreme. Wij organiseren oa projecten voor vrijwilligers. In één van onze projecten (Mobiele Ontwikkelingseenheden) werken wij ook met dierenartsen. Je kan ons contacteren op Yoriyoreme@aol.com. Voor meer info: YORI-YOREME A.C..

Yori-Yoreme is een internationale niet-goevernementele organisatie zonder winstoogmerk die duurzame ontwikkeling en intercultureel leren als doelstelling heeft en dit wil bekomen door het organiseren van internationale vrijwilligersuitwisselingen en het promoten van duurzaam toerisme. Het is een relatief jonge, maar zeer dynamische vrijwilligersorganisatie die zich vooral concentreert op de samenwerking tussen Latijns-Amerika en Europa.

kijk eens op intiwarayassi.org in bolivia, zij kunnen je hulp goed gebruiken!
succes!

Hoi

ik ben op dit moment aan het werk in Osorno (Chili) in een vossenproject. Er wordt onderzoek gedaan naar de Darwins fox op het eiland Chiloe. Ik zal morgen eens voor je vragen. Ik denk dat ze je hulp erg goed kunnen gebruiken. Kijk eens op www.darwinfox.org

groeten Douwe

Hoi Christel!! Hier Esther uit Gent, tenminste toen… zit nu in Utrecht afgestudeerd en wel op zoek naar werk! Hoe is het met jou? Struikelde toevallig over je bericht toen ik aan 't surfen was op zoek naar vrijwilligers projecten voor d’artsen. Ik wil nl een week of wat ergens honden/katten gaan steriliseren/castreren. Ben benieuwd wat van je te horen!! Groetjes Esther (ook van Maarten).