Vrijwilligerswerk In Mexico

Ben je op zoek naar een unieke ervaring? Wil je het echte Mexico leren kennen? Wil je in contact komen met de lokale bevolking?

Binnen bestaande programma’s kan je zelf je eigen vrijwilligersproject ontwikkelen en kom je in rechtstreeks contact met de lokale bevolking en tijdens je verblijf wordt je opgenomen in een Mexicaanse gastfamilie.

Aarzel niet en neem contact met ons op.
Yori-Yoreme

Voor adverteren voor je eigen commerciele pagina is volgens mij op dit Forum niet toegestaan. Zou graag aan de beheerder willen vragen of dit klopt en zo ja dit bericht te verwijderen.

Niet echt netjes. Volgens mij noemen ze dit spammen.

Wouter

Ik bevecht zeker en vast niet dat dit ‘adverteren’ is, maar nog geen halve pagina verder staat er een zeer gelijkaardig bericht voor een andere organisatie en ettelijke malen dat ik deze fora bezocht heb kwam ik gelijkaardige ‘aanbiedingen’ tegen.

Met vrees voor nog grotere terugfluitingen wil ik enkel stellen dat zovelen op deze fora stellen dat al de vrijwilligersorganisaties er een stevig prijskaartje op nahouden voor relatief korte periodes en wij als (kleine) ngo daar een alternatief voor bieden.

Ik laat de beslissing uiteraard over aan de forumbeheerder of hij dit wil toelaten of niet.

Je hebt gelijk wouter, spammen is idd niet toegestaan…
Ik werk zelf voor verschillende NGO’s en als het non-profit is, dan knijp ik soms een oogje dicht :wink:

Toch lees ik -in het bovenstaande- meer wat de mensen zelf uit hun vrijwilligerswerk willen halen: (unieke ervaring, het echte Mexico leren kennen, contact komen met de lokale bevolking, enz)

Terwijl het gaat om wat jij -als vrijwilliger- voor die mensen kan doen!

Beste Hans,

Vind eerlijk gezegd niet dat als je andere mensen ziet spammen dat je het zelf ook moet gaan doen. Wat netter zou zijn is als je actief bent met het beantwoorden van andermans vragen en in je signature een link plaatst naar je eigen site.

Moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die kennis hebben van Mexico en deze niet delen met andere gebruikers met vragen maar wel een bericht plaatsen om hun eigen bedrijf te promoten.

Weet niet of jij tot deze categorie hoord omdat de zoek functie voor het zoeken naar al jou berichten op dit moment niet werkt.

Ik bezoek verschillende forums en op verschillende forums hebben ze een aparte groep voor het promoten van je eigen bedrijf. Misschien zou zo groep hier ook geopend kunnen worden.

Wouter