Mijn naam is Pascal en ik ben 29 jaar.
Ik ben van plan om dit jaar voor een langere tijd naar Zuid Amerika te gaan om daar te gaan werken. Mijn voorkeur gaat hierbij uit naar Peru aangezien ik hier al meerdere malen geweest ben en dit land mij erg bevalt. Aan de andere kant sta ik ook open voor andere opties en lijkt het me ook erg leuk om eventueel de aangrenzende landen aan te doen.
De reden waarom ik dit hier vermeld is dat het mij erg leuk lijkt om dit samen te gaan doen met iemand die hier ook eventueel interesse in zou hebben.
Heb je altijd al graag in Zuid Amerika willen werken maar is dit er nog niet van gekomen laat het me dan weten.
Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar mijn email adres.
Lees net dat je voor langere tijd naar Zuid-Amerika wilt gaan om te gaan werken. Klinkt erg interessant.
Ik heb zelf ook het voornemen om dit jaar die kant op te gaan en te gaan werken. Alhoewel ik niet direct Peru in mijn hoofd had maar eerder Argentinie en dan bij voorkeur Buenos Aires. Qua duur van de reis/het werk is dit voor mij niet zo belangrijk.
De reden waarom ik van plan ben om te gaan is feitelijk het avontuur. Ben op dit moment bijna 27 en zie mijzelf niet nog een aantal jaren hetzelfde doen als ik nu doe. Dat samen met mijn eerdere reis/werk ervaring in Australie en Azie ben ik gewoon weer toe aan een tijd doorbrengen in het buitenland en zien wat het leven brengt. Het maakt het geheel makkelijker als je iemand tegenkomt met dezelfde insteek van: gaan en we zien wel wat we tegenkomen…
Hallo,
Amai, wat een leuke plannen allemaal! Ik heb er ook al eens over nagedacht om dit eens een keer te doen, maar ik heb tot nu toe nooit iemand gevonden die het eventueel mee zou willen doen. En om zo in mijn eentje te gaan vind ik nu ook maar niks.
Hebben jullie al een idee wat voor werk jullie daar willen doen dan?
ben je nog steeds van plan om naar zuid amerika te gaan? Ik ben er nu 3 maal geweest en het zou fantastisch zijn er iets te kunnen gaan doen! Ik heb al zo lang de gedachte om iets te gaan doen in het buitenland… Misschien is nu de tijd daar om het daadwerkelijk te doen! Ben benieuwd naar je reactie, misschien ben je er inmiddels al?
Ten eerste hele gave plannen!!! Waaah ik wil dit ook zo graag!!
Ben half januari net teruggekomen van ruim 4 weken vakantie en oud en nieuw vieren in Brazilie en sinds ik weer hier in NL ben, is het mij nog niet gelukt om mijn draai terug te vinden(al ben ik al een enorme reisverslaafde) maar nu wil ik en ben ik er overuit dat ik hier niet langer wil blijven en binnen het jaar (voorgoed) te vertrekken naar het buitenland…oftewel Zuid-Amerika…mijn voorliefde is erg groot geworden voor Latin-America en hoe geweldig zou het zijn om hier te werken en te wonen. Ik weet dat het lastig zal worden en dat er risico’s aan vast zitten. Maar weet je…in mijn reis-ervaringen heb ik al zoveel europeanen ontmoet die al tig jaar bijv in RIO wonen(ja oke, meestal vanuit een studie of werk…) maar ik denk dan telkens…F*ck! waarom ZIJ wel en zou het mij niet lukken?? Ben van plan om nog een klein jaartje hard te werken hier in Amsterdam en daarna mijn hele hebben en houden verkoop en dan gewoon te gaan. Heb veel connecties overal…zowel in Zuid-Amerika als in Australie…maar ik zou het liefst nu eerst richting Chili,Colombia willen en daarna zie 'k t wel. Of als er misschien hier mensen zijn die ook zulke gedachten hebben…please laat me je horen! Ik ga sowieso…maar zou leuker/gezelliger zijn als er meerdere mensen zijn die dezelfde ambities ongeveer hebben
Ik houd het hier eventjes bij…ik ga zelf ook nogwel een forum openen. Wil je meer weten van mijn plannen of iets. Let me know!