Een jaar werken in Zuid Amerika

Hallo,

Ik loop al een tijdje met het idee om voor een jaar te verkassen naar Zuid Amerika maar dan niet alleen om rond te trekken maar ook om te werken. En dan maakt me niet eens zo heel veel uit waar.

In Nederland ben ik werkzaam in het basisonderwijs en dus lijkt het me tof om daar ook iets met kinderen te doen…maar is geen must.

Tijdens mijn laatste vakantie in Ecuador sprak ik met een Argentijn die bezig was in Buenos Aires om diverse eettenten te openen. Hij gaf aan dat het vrij gemakkelijk was om in Argentinië werk te vinden.

Mijn vraag aan dit forum is:
Heeft er iemand ervaring met werk(zoeken) in Latijns Amerika. En wat zijn de leukste landen om er te werken?

Ecuador en CUba heb ik zelf bezocht en heb er een redelijke indruk van. Argentinië spreekt me erg aan…Meer dan Bolivia en Peru omdat ik denk dat die twee landen weer erg op Equador lijken. Niet dat er met Equador iets mis is, integendeel!! Het is voor mij het mooiste land dat ik ooit bezocht heb, maar het is uiteraard ook erg leuk om weer nieuwe landen te bezoeken.

Ik hoop wat antwoorden te krijgen op mijn vragen. Thanx!!:king:

Hallo,

Ik heb jou verhaal gelezen en wil eigelijk eenbeetje hetzelfde gaan doen. Zou je mij misschien wat tips kunen geven over werken en werk vindne in zuid amerika??

mijn hotmail is sarahvanvelzen@hotmail.com

ik hoop snel van je te horen,

grt saar