Werken in Turkije als verpleegkundige

Hey Meeth,

Klopt, ik woon in adana. Maar ik ben nu in Nederland op vakantie ga maandag 13 dec weer terug. Ik heb werkervaring gedaan in een Ziekenhuis Acibadem erg bekent in TR. Ze willen graag met mij werken. Dus ik ga binnenkort echt beginnen met werken maar ik weet niet of ik daar wil werken.

Groetjes
Pinar

Hoi Pinar,

Wat leuk om je reactie te zien :)…
Acibadem is inderdaad een bekend ziekenhuis, waarom weet je niet of je daar wil werken?
Ik ben zelf ook verpleegkundige, maar heb tevens ook de opleiding zorgmanagement afgerond.
Zelf wil ik ook heel graag in Turkije werken :)!
Zou je voor mij daar kunnen vragen of zij werken met teamleiders?
(wel ben ik geinteresseerd in andere locaties, maar dan weet ik in ieder geval wat meer dan nu)…

Hoor van je!

Succes en groetjes

Hey:-)

Het is totaal anders werken in Acibadem. Ze doen alles achter de pc.
Ze doen niet veel met de zorg alleen verpleeg technisch handling enzo.
Ik hou meer om bezig te zijn:-)
Je kan wel werken als Teamleider dat noemen ze in Turkije (Bashemsire)= Hoofdverpleegkundige.
Een kleine vraagje? Ben je turks?

Ik hoor het van je.
Groetjes,
Pinar

Hey,

Ja, ik ben Turks…
Bashemsire, wat zijn de bijbehorende taken dan?
Ook werk met patienten of alleen personeel?

En hoe bevalt het in Turkije, heb je er spijt van?
Woon jij in Adana? Ik woon in Izmit in Turkije, nu ben ik woonachtend in Nederland.
Ik zou ook heel graag daar willen wonen/werken maar dan moet ik wel eerst een geschikte baan vinden…

Hoeveel verdiend je als het niet al te prive is?
Je kan het ook als pb mailen?

Hoop van je te horen!!

Groetjes

Hi,
Tja ik ben een nederlandse verpleegkundige en ik droom ervan om in turkye te mogen werken.
Helaas zal het wel bij dromen blijven maar ga later met pensioen in turkye wonen. Geniet dan alsnog maar dan later!!!

Hey Meeth,

Oww dan komt het helemaal goed met jeJ
Je bent echt verantwoordelijk van een afdeling en ook van de verpleegkundige.
Natuurlijk werk je ook met patienten maar als het erg druk is op de afd.
Ik heb er geen spijt van hoor. Maar het is heel anders joh. Hier doen verpleegkundige echt alles. In nederland werken ze met niveau maar hier echt niet!!!
Ja ik woon in Adana sinds juni 2010.
Maar ik heb morgen een gesprek met Acibadem ik ga toch daar werken.

Ik weet het echt niet dat ga ik allemaal morgen horen.
In Turkije praten ze niet meteen over loon.
Ik hoor vaak 1000 / 2000 tl met sigorta
Maar je werkt wel 50u per week je gaat nooit op tyd naar huis dat is erg minder.
Pfff ik zie het allemaal wel mij turks is ook niet super goed hoor. Haha

Groetjes
Pinar je kan mij ook gewoon mailen.

Hallo,

Ik zat jullie berichten te lezen en nu hoop ik dat jullie mij misschien een beetje op weg konden helpen.

Ik studeer deze zomer af als HBO-Verpleegkundige en wil na de zomer graag werken in Turkije. Ik ben niet op zoek naar een verpleegkundige functie, want dat zal nooit lukken inverband met de taal. Helaas kan ik namelijk geen Turks en ik wil dit juist leren door daar te werken en te wonen.

Ik ben op zoek naar iets van een baantje in de zorg, om zo de taal te leren en waarmee ik mijn wonen/leven daar kan financieren.

Ik heb al rond gezocht, maar heb eigenlijk geen idee waar te beginnen. Hebben jullie tips?

Groeten,

Eva

jaa ben kendim denklik yaptim mbo 4 turkiyede meslek lisesi olarak geciyo.

Hoi Hatayincadisi,

En werk je ook in Turkije als verpleegkundige?

Groetjes,
Meeth

Weet jij dan toevallig ook als wat hbo propedeuse telt ?