Hello
Sommige van jullie hebben me al een mailtje gestuurd. Ik werk nu al een aantal jaren in het buitenland en dacht ik begin mn eigen onderwerp maar zodat jullie vragen kunnen stellen hierin zonder dat mn mailbox zo vol raakt. Voor Azie en Australie kan je bij mij terecht dus vraag me maar!
Hallo Marc, (voyager9940)
Ik weet niet precies wat je wilt weten over werken in Australie. Maar het werk vinden is zeer gemakkelijk wat je ook voor richting op wil gaan. Ze hebben overal wel mensen nodig. kijk in de locale kranten, of op de internet (in de kranten ) en op backpackers boards in hostels. Mijn baantjes heb ik eigenlijk vooral gekregen door de locale mensen gewoon babbeltje maken en die vinden het altijd leuk om met ‘buitenlanders’ te praten. en die persoon kent die weer en die kent die en zo ben ik aan 80% aan werk gekomen. Ik heb van bar tot schapen scheeren tot aan in een gold mine gewerkt in de middle of no where. Ik weet niet waar je heen wilt gaan in Australie, maar een goede vriend van mij Andy heeft een backpackers in Perth (LONESTAR CITY BACKPACKERS) en hij heeft altijd mensen nodig voor wat dan ook. Hij word heel vaakgevraagd om mensen aan te nemen voor werk rond heel WA.
IK hoop hierbij je antwoord een beetje geantwoord te hebben. Emailen vind ik wel leuk, maar mn mailbox raakt zo vol en dan krijg ik niet heel de tijd de zelfde vragen.
Groetjes en success.
Hi,