In gedachten om weer eens naar Suriname te gaan? Om je roots op te zoeken, die leuke stageperiode nog eens rustig overdoen, of simpelweg voor het avontuur? Maar het enige wat je tegenhoudt is een leuke baan om dit alles te kunnen financieren?
Dan hebben wij nu de oplossing!
Wij zijn namelijk een bekend callcenter in Paramaribo en zijn dringend op zoek naar geschikte kandidaten uit Nederland die voor een periode van minimaal 6 maanden in Suriname willen werken als
OUTBOUND MEDEWERKER
Vereisten:
[ul]
[li]Minimaal HBO denkniveau[/li][li]Aantoonbare ervaring van minimaal 3 jaar als callcenter agent[/li][li]Communicatief vaardig[/li][li]Duidelijke en vriendelijk stem[/li][li]Correct ABN spreken, geen duidelijk accent[/li][li]Spontaniteit en zelfvertrouwen[/li][li]Flexibel[/li][li]Multicultureel ingesteld zijn[/ul]Wij bieden:[/li][ul]
[li]Huisvesting[/li][li]Goed basissalaris[/li][*]Bonussen o.b.v. prestatie[/ul]Geïnteresseerd? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar stageloket@yahoo.com en je krijgt gegarandeerd een reactie.
Is die hbo denkniveau een pre of een must
ik heb als callcentre medewerkster hier in nederland gewerkt
En zou graag daar in suriname hetzefde werk willen doen
groet reema
HBO denk niveau hoef je eigenlijk niet letterlijk te nemen. Het gaat er meer of of je denkt dat je een HBO denk niveau hebt. Het komt namelijk ook voor dat mensen HBO afgestudeerd zijn, maar geen HBO denkniveau hebben. Als jullie denken dat jullie geschikt ervoor zijn en geinteresseerd zijn, kan je natuurlijk altijd je CV naar mij mailen.
Geldt deze vacature nog anno 2009? En hebben jullie ook functies vacant van teamleiders of supervisors?
Groet,
Miereille
Wij zijn namelijk een bekend callcenter in Paramaribo en zijn dringend op zoek naar geschikte kandidaten uit Nederland die voor een periode van minimaal 6 maanden in Suriname willen werken als
OUTBOUND MEDEWERKER
Vereisten:
[ul]
[li]Minimaal HBO denkniveau[/li][li]Aantoonbare ervaring van minimaal 3 jaar als callcenter agent[/li][li]Communicatief vaardig[/li][li]Duidelijke en vriendelijk stem[/li][li]Correct ABN spreken, geen duidelijk accent[/li][li]Spontaniteit en zelfvertrouwen[/li][li]Flexibel[/li][li]Multicultureel ingesteld zijn[/li][/ul]Wij bieden:
[ul]
[li]Huisvesting[/li][li]Goed basissalaris[/li][li]Bonussen o.b.v. prestatie[/li][/ul]Geïnteresseerd? Stuur dan je CV + motivatiebrief naar stageloket@yahoo.com en je krijgt gegarandeerd een reactie.
[/quote]
Hey Nynke, Ik moet nog 3 jaartjes studeren en na mijn opleidng sph zou ik heel graag een jaartje naar suriname willen en vrijwilligerswerk doen. Maar om daarnaast een betaalde baan te kunnen doen lijkt mij natuurlijk ook geqweldig!!. Mijn vraag is of jullie anno 2012 nog steeds werkgelegenheid hebben of is dit nogal ver van te voren om het nu al te weten???
Stichting Projecthulp Suriname (SPS) zoekt per direct een Kantoorcoördinator, standplaats Paramaribo
SPS heeft als doel het ondersteunen van ontwikkelingsprojecten in Suriname en het vergroten van de culturele uitwisseling tussen Nederland en Suriname. SPS ondersteunt haar projecten onder meer door het uitzenden van vrijwilligers.
Het SPS kantoor is vier dagen per week geopend. Het kantoor is verantwoordelijk voor het plaatsen van de vrijwilligers op en het onderhouden van het contact met de projecten. Het kantoor is ook de plaats waar de intake gesprekken met nieuwe vrijwilligers plaatsvinden, vrijwilligers binnen komen lopen om een praatje te maken of hun hart te luchten en van waaruit de maandelijkse uitjes worden georganiseerd.
De kantoorcoördinator coördineert de werkzaamheden op het kantoor, onderhoudt het contact met het bestuur in Nederland en begeleidt de stagiairs. Tevens is de kantoorcoördinator het aanspreekpunt voor externen.
Ons kantoorteam bestaat uit twee fulltime stagiaires en een wisselend aantal kantoormedewerkers.
Wij vragen iemand die
[ul]
[li]Ervaring heeft met het begeleiden en aansturen van vrijwilligers en stagiairs****[/li][li]Flexibel, daadkrachtig en gestructureerd is****[/li][li]**Communicatief vaardig is [/li][li]Past binnen een jong en enthousiast team[/li][li]Minimaal zes maanden beschikbaar is voor ten minste drie dagen per week[/li][/ul] ** Wij bieden
[ul]
[li]Een informele werkomgeving met een gedreven team[/li][li]Een verantwoordelijke functie waarin je je talenten kunt ontplooien[/li][li]De mogelijkheid om je in te zetten voor een betere wereld[/li][li]Veel ruimte voor eigen initiatief en het doorvoeren van je eigen ideeën om de organisatie te versterken[/li][li]De mogelijkheid om een groot netwerk op te bouwen[/li][li]****Een redelijke tegemoetkoming in de (transport)kosten middels een vrijwilligersvergoeding [/li][/ul] ****
****Belangstelling? ********Stuur dan je motivatiebrief met CV naar [EMAIL=“e.veen@projecthulpsuriname.nl”]e.veen@projecthulpsuriname.nl. Voor vragen kan je eveneens contact opnemen met Esther Veen via dit e-mail adres. ****