Altijd willen werken in het buitenland?
Suriname biedt volop mogelijkheden. In dit mooie land wordt er NL gesproken en je kunt er een fijne vakantie aan overhouden.
Bij ProCallcenter kun je vrijwel snel direct voor een interessante baan.
Wij hebben regelmatig interessante vacatures zoals:
Salesprofessional medewerker inbound
Klantenservice medewerker outbound
Telesales medewerker
Data entry medewerker
IT Heldesk medewerker
Supervisor
Pro Callcenter biedt je volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Omdat wij in talent geloven, investeren wij graag in onze medewerkers. Je kunt denken aan opleidingen, trainingen en doorgroeimogelijkheden. En zeer zeker een gezellige, informele maar professionele sfeer.
Voor mogelijkheden, ga naar www.procallcenter.nl en stuur snel je CV!
Wij gaan graag in gesprek met jou.
*Stagiaires (uit Nederland en Belgie) zijn uiteraard ook welkom bij ons.
ik ben hovenier en getrouwd met een surinaamse vrouw die werkt en woont in suriname,ik zelf woon nog in Nederland en wens op korte termijn een baan te hebben in suriname wie kan mij aan voldoende informatie helpen ik zelf ga half December weer naar mijn vrouw voor vakantie dus wil ik proberen om tegen die tijd wat meer te weten om daar dan misschien wat gesprekken te voeren wie weet wat???
Als zelfstandige hovenier zou het hier wel moeten lukken denk ik. Als je kwaliteit en Nederlandse betrouwbaarheid (nakomen afspraken) hanteert met redelijke prijzen.
@Procallcenter, wat zijn de verdiensten voor bijvoorbeeld 40u/wk inbound salesprofessional?
Hebben jullie werkplekken voor Nederlanders/Belgen die voor enkele maanden naar Suriname willen komen? Regelen jullie ook werkvergunningen?