Werken in Marsa Alam - Help ?

Dag lieve mensen allemaal !

Misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar ik kan wel wat objectieve meningen gebruiken…
Ik heb een vriend in Egypte, en we zijn er nog niet helemaal uit waar we zullen wonen. We moeten namelijk rekening houden met de mogelijkheid dat ik me niet thuis zal voelen in hun leefwereld.
Nu hadden ze gevraagd in het hotel (waar ik altijd op vakantie ga) om er een maandje als kinderanimatrice te werken. Dan blijf ik ongeveer tot half september en ben ik er toch een anderhalve maand.
Tegelijkertijd kan ik ook bij Neckermann aan de slag, als lokale reisleidster in deze regio… Maar natuurlijk heb ik dan wel een vast contract daar.

Dus : alsjeblieft, wat zouden jullie in mijn plaats kiezen ???

is het hotel dat dit voor stelt toevallig een three corners hotel?

ja, waarom?

Ik wist het wel ik zou voor dat vaste contract gaan
Dan kan je en je vriend nog beter leren kennen
en nog meer en langer van het mooie land genieten
Maar onderneem geen overhaaste beslissingen met je vriend je kent hem nog maar kort
Succes met je beslissing

1 like

Heb je al een beslissing gemaakt

Nog niet… Heb een sollicitatiegesprek in juni, met de baas van het hotel… Dan ben ik ook bij hem en kan ik alles met hem bespreken :slight_smile:

Succes!!!:cheer:

1 like

**Administrators - Marsa Alam
**

http://spotredsea.com/Administrators---Marsa-Alam-.aspx?utm_source=SpotRedSea&utm_campaign=839fba825d-SpotRedSea_com_Newsletter_Issue_485_May21_2012&utm_medium=email

hey sjill ik heb je forum gelezen woon en werk jij nu uiteindelijk in marsa alam omdat ik daar ook graag zou willen wonen en werken grts anneke