Werkzoekende in Egypte

Hallo allemaal,

Ik ben via deze weg op zoek naar een baan in Egypte en dan het liefst in de omgeving van Marsa Alam.
Wie zou mij daar verder mee kunnen helpen. Het lijkt mij heel erg leuk om met kinderen en/of dieren te werken.

Werken in een hotel lijkt mij ook leuk, wil alles wel uitproberen eigenlijk. Ik ben nu een paar keer in Egypte geweest en het land, cultuur en mensen vind ik echt super.

Nou ik hoop dat iemand mij verder kan helpen !!

Groetjes,

Sanja

Hey Sanja !

Ik zit met net hetzelfde, zou ook graag naar Egypte willen gaan om er te werken en ben ook volop aan het zoeken. Als ik op Google zoek, vind ik niet zoveel terug hiervan…
Het liefste zou ik ook in Marsa Alam werken, en dan liefst dichtbij Sea Beach Resort. Naar waar gaat jou voorkeur uit ?

Hai Sjill,

Oh wat grappig dat je in dezelfde buurt aan het zoeken bent. Wil je graag in dat hotel werken dan ?
Voor mij maakt het niet zoveel uit, als het maar wel in de buurt van Marsa Alam is, ik vind de omgeving fantastisch en ik heb nu daar ook wat vrienden.

Maar ja het is lastig in die buurt iets te vinden, dus misschien ga ik uiteindelijk wel meer richting de grote steden hoor.
Maar wat brengt jou naar Egypte dan ? En wat voor werk zou jij willen doen ?

Groetjes Sanja

Hai Sjill,

Even een rare vraag misschien, maar ik lees in je vorige berichten dat je een relatie hebt met een egyptenaar uit Marsa Alam. Mag ik vragen wat voor werk hij doet in dat hotel ?

Ik ben er laatst namelijk ook geweest in dat hotel en ken aardig wat mensen nu daar.

Groetjes Sanja

Hallo Dames,

Ook ik ben op zoek naar een leuke baan in Marsa Alam.
Ben er in 2010 en leuke jongen tegen gekomen en ben inmiddels al diversen malen terug geweest.

Hij werkt in Sea beach dus ik hoop dat ik daar in de buurt een leuke baan kan vinden.
Hebben jullie inmiddels al iets gevonden??

Ik ga van de zomer weer voor een maandje daar heen, en ga dan op mijn gemak eens rond vragen daar.
:zon02:

Olalala, iedereen in Sea Beach ??? Nu ben ik toch wel nieuwsgierig !!! :smiley:
Mijn vriendje werkt aan de receptie in het hotel :slight_smile:

Qua werk maakt het niet zoveel uit wààr. Maar het liefste zou ik toch in de buurt van Marsa Alam blijven voorlopig. Na een paar maanden tot een jaar, is het wel de bedoeling dat we meer naar Hurghada gaan. Maar uiteraard is het voor hem ook niet zo simpel om ander werk te vinden, dus zullen we het een tijdje daar moeten redden.
Het liefste zou ik via Neckermann willen werken als reisleidster (daar ben ik momenteel ook mee bezig), ofwel in een hotel zelf… Dan liefst als Front Desk (maar dit doen ze niet, zijn enkel lokale Egyptenaren die deze jobs krijgen) of Guest Relations.

En wat zijn jullie plannen ?? :slight_smile:

Hai Sjill,

Ja dat is allemaal wel toevallig zeg. Wel leuk dat je een jongen daar hebt leren kennen. Maar hoelang ben je al samen met hem ?

Is het misschien niet leuk om in het animatie team te werken, kan eventueel voor je informeren als ik er weer heen ga volgende maand. Of heb je zelf al aan die jongens en meiden daar gevraagd of ze mensen zoeken ?

Ja ik weet het nog niet helemaal, in het hotel werken lijkt mij ook leuk. Maar doe liever iets buiten het hotel met weeskinderen of dieren, maar dat moet ik ook even informeren hoe en wat. Je kan wel dingen vinden via internet, maar dat is meestal in de grotere steden zoals Caïro. Maar ja ik ga er volgende maand weer even heen en dan ga ik eens wat mensen uithoren daar :wink:

Groetjes,

Sanja

En ga jij ook terug naar Sea Beach dan volgende maand?
Ik ben ook in juni daar !
Wel, ik ken hem al meer dan een jaar… Maar ben samen met hem van april :slight_smile:

En ja misschien ga ik in de zomer wel een of twee maandjes werken bij de kinderanimatie, dat moet ik allemaal nog eens bespreken… Wie ken je eigenlijk allemaal in het hotel? Je mag het ook in een berichtje zetten hoor :slight_smile:

Hai Sjill,

Ja ik ga volgende maand zeker terug naar Sea Beach, ben er ook echt aan toe. Ben momenteel druk met het verhuizen van mijn moeder, dus ben echt kapot. Kan wel wat relax-tijd gebruiken.

Wel grappig dat ik je vriendje waarschijnlijk wel ken. Hoe heet hij eigenlijk ?
Weet niet of ik het nu trouwens goed doe, je zei dat ik ook een bericht kan sturen, maar sta nog niet zolang op deze website en ben nog niet zo bekend hier.

Wanneer ga jij terug volgende maand ?
Werk daar vinden wordt volgens mij wel lastig, zie op deze forum ook dat veel meiden op zoek zijn daar, maar ja tis alleen maar de toerisme waar je iets kan vinden.
Nou ik hoop dat dit bericht goed gaat.

Groetjes,

Sanja

Ja, bedoelde een priveberichtje Sanja ! Maar heb jou eentje gestuurd met alle info in :wink: