Werken in Marrakech

Hoi allemaal,

Ik zou graag voor minimaal een jaar in marrakech willen werken. Heb geen idee op welke manier ik werk kan zoeken. Heb al op internet gekeken, maar kan niet echt iets vinden. Weet iemand misschien hoe ik dit het best aan kan pakken. Ik heb zelf een HBO MER diploma en ga over 2 weken afstuderen aan de uni (rechten).

Alvast bedankt!

je moet echt iemand ter plaatse kennen die je aan een werk wilt helpen, natuurlijk de maandloon is ongeveer 180€ per maand, hangt ervan waar je werkt,hoor
véél geluk

Topshore is een callcenter die in Tanger en casablanca een vestiging heeft.
Ze zijn ook van plan in marrakech te gaan vestigen!!!
dus ik kan niet wachten!!! n hoe meer mensen daar willen werken, hoe sneller het komt!
en de maandloon is trouwens 10.000 dh nett!!!

Meid weet je hoe ik kan solliciteren bij topshore(tanger) Want ik heb namelijk intresse??

Kijk op www.Topshore.eu,

Weet je ook een andere manier mischien om in contact met ze te komen?Werk jij zelf ook voor ze :smiley:

ach jong als ik dat allemaal zie wil ik niet alleen in Marakech werken maar dan in agadir.
Is er iets dat speciaal is in agadir waar ik voor kan solliciteren. Topshore Marakech lijkt me wel ok ze!

Heeft Topshore ook een vestiging in Marrakech?

Helaas bestaat Topshore al niet meer.

geef me je email ik ga voor je kijken amsterdam9092@hotmail.com

ik ben opzoek naar werk bij callcenter in marrakech amstel20@hotmail.fr

ik ken callcenter in marrakech geef je email dan amstel20@hotmail.fr

slm
ben ook op zoek om in marokko te werken en liefst zo snel mogelijk kanten van agadir of marakech kan iemand mij aub helpen

dank u

slm faatje1981 als je wat te weten komt aub over werken in marakech wil het ook zo graag en zo snel mogelijk mail me aub op nachet1982@hotmail.com zou het heel graag willen doen je ziet maar marakech of agadir alvast bedankt (shoekranà

mvg
nachet