Callcenterwerk in Marokko
Heb jij er ooit wel eens aan gedacht om in Marokko te werken bij een Nederlands bedrijf? Een bedrijf waar gewoon Nederlands gesproken wordt en waar het werken ook gewoon op zijn Nederlands gebeurd? En wist je dat je met dat werk ook nog eens een goed basissalaris kunt verdienen en als je het goed doet dat de bonussen ook nog aardig kunnen oplopen?
Topshore heet ons bedrijf en wij hebben al een geruime tijd onze eerste vestiging geopend in Tanger in de Free Trade Zone. En deze week hebben wij twee vestigingen geopend in het centrum van Tanger en in het centrum van Casablanca.
Topshore houdt van professionaliteit en wil dat ook graag terugzien in zijn personeel. Het personeel is namelijk het visitekaartje van het bedrijf. Daarom zijn wij voor onze drie vestigingen met spoed op zoek naar personeel dat accentloos Nederlands spreekt en van doorbijten houdt. Ook is het een pré als je al wat meer ervaring hebt met callcenterwerk. Positief ingesteld en assertief van aard zijn, zijn eigenschappen waar een callcenteragent in onze ogen over moet beschikken.
Gezien het feit dat we veel vragen krijgen of we geen vestiging in Nador of Taza willen openen, hebben wij aangegeven dat wij op korte termijn zullen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor het op korte termijn openen van een vestiging in de desbetreffende plaats.
Na deze korte inleiding kan het zijn dat je nog vragen hebt over bijvoorbeeld het salaris, het leven in Marokko of andere zaken die niet genoemd zijn. Treuzel niet en stel je vraag gerust per pm of per mail op [EMAIL=“forum@topshore.eu”]forum@topshore.eu. Kijk eerst of je vraag niet staat bij de hierondergenoemde vragen.