Ik ben Els. Mijn vriend heeft de kans om 3 maanden in India te werken (buurt van Chennai of Pune). Ik ga waarschgijnlijk mee gaan. Maar om dse 3 maanden niet onbenut te laten, ben ik op zoek naar wat werk ginder. Dit mag zowel vrijwilligerswerk als een betaalde job zijn. het liefste zou ik wel in een natuurpark of zo werken.??? er moet ook nog wel wat tijd overblijven om war sightseeing te doen in het land en de omgeving.
Kan iemand mij wat op weg helpen.
vertrek gepland voor midden of eind maart
Ik woon zelf in Pune, een baan voor drie maanden hier vinden wordt lastig maar er is vast wel een NGO waar je wat vrijwilligerswerk kunt doen bv CFI (Children Future India). Mocht je na Pune komen laat maar weten als je meer info wilt.
Voorlopig kan mijn vriend kiezen tussen Pune of Chennai. Welke denk jij dat het het beste is? . Waar is het het leukste om te wonen, want het lijken mij beide welke leuke (grootsteden). Alle info over Pune is het het beste.
Ik zoek alvast bij CFI (Children Future India).
Pune Natuurlijk!!! Nee ik denk dat er in Pune meer te beleven is. Je kan makkelijk naar Mumbai en Goa en het is iets westerser. Veel leuke (westerse) restaurants en een boeiend uitgaans leven. Alles is hier verkrijgbaar en het zijn relaxte mensen hier. De meeste buitenlanders wonen in Kalyani Nagar of Koregeon Park.