Werken in Ierland

Dag Allemaal,

Min naam is Michel en ik woon en werk in Ierland al voor 9 jaar, nou kom ik vaak mensen tegen op forums die dit ook graag zouden doen.

Ik werk voor Paypal in Dublin en heb het erg naar mijn zin. Wij zijn op dit moment op zoek naar 9 Nederlandstalige mensen voor verschillende posities. Het is een goed betalende baan en ze betalen zelfs voor het verhuizen naar Ierland. ben je geintresseerd stuur mij dan even een emailtje en dan neem ik heel snel contact met je op.

Groetjes Michel
Merchant development Department
[EMAIL=“mivanderschaar@paypal.com”]mivanderschaar@paypal.com

Heey Michel,

Leuk om je bericht te lezen over werken in Ierland. Ik ben momenteel aan het orienteren om eventueel te gaan wonen en werken in Ierland. Kun je me misschien hier wat meer over vertellen? Ben heel benieuwd naar je ervaringen daar, qua werk begeleiding en een nieuw leven beginnen natuurlijk.
Groetjes Marieke

Goedenavond Michel,

Ik zag je berichtje op Ierland Reisforum over je werkzaamheden bij Paypal in Ierland. Graag zou ik hier meer informatie over willen ontvangen, over de mogelijkheden, werkzaamheden en uiteraard wat er van een werknemer wordt verwacht.
Niet geheel onbelangrijk, ik ben op zoek naar tijdelijk werk voor maximaal een jaar. Mocht je toevallig iets in je omgeving horen en je er tijd voor hebben mag je me op de hoogte brengen

Afwachtende je reactie.

Met vriendelijke groet,

Dennis Wiemann