Werken In Engeland Voor 1 Jaar Met Havo Diploma.

Hoi,

Ik wil 1 jaartje werken in Engeland met mijn HAVO-diploma, om ervaring in het buitenland op te doen. Daarna wil ik weer gewoon terug naar Nederland, om daar vervolgens te werken en me in te schrijven voor een toelatingsexamen van de Universiteit Utrecht (je komt voor zo’n toelatingsexamen pas in aanmerking met 21 jaar, en ik ben 19).

Ik ben vooral goed in de talen, dus dingen als schriftelijk vertaalwerk ofzo (van Nederlands naar Engels of andersom) zou mij wel goed liggen. Hotelwerk doe ik liever niet, dat is te hectisch en bovendien ben ik bang dat er dan door de taalbarrière eventuele misverstanden zouden kunnen ontstaan tussen mij en de klanten, dus dat heb ik liever niet.

Ik heb ook ervaring met werk in een supermarkt; ik heb bijna anderhalf jaar bij de Albert Heijn gewerkt als vakkenvuller bij de zuivel en verder ook direct in contact gestaan met klanten via de vlees- en kaasafdeling (ik moest dat voor hen snijden).

Als iemand hier iets leuks voor me weet in Engeland, dan hoor ik het graag! Laat hier dan maar even een berichtje achter.

Alvast bedankt,

Lucille