Werken in een animatietaem in Aruba, Mexico, of Dominicaanse Rebupliek

hallo allemaal,

over een tijdje wil ik heel graag gaan werken in een animatieteam ik ben het echt serieus van plan.
het liefst in aruba, mexico, of de dominicaanse republiek.
weet iemand hoe ik zoiets moet aanpakken of hoe ik in contact kan komen met een hotel.?
of iemand wie evaringen kan delen met me.? heel graag!

groetjes, danielle

Hoi Danie
De Dom.Rep zou ik je zonder meer afraden
Ten eerste is het een pre dat je de taal spreekt
Ik heb er gewoond het is geen spaans en overal
spreken ze een andere soms zwaar dialect’
Nu Kan je met engels wel ver komen maar dan nog
Je werkt vaak op Proper basis hoe meer mensen jij het
resort in praat hoe meer je verdiend ik kan je zeggen het is
keihard werken voor niet al teveel geld
Ik heb gewoond bij het Capital,hoofdstad bij de prachtige stranden.

Ps Ik mag hopen dat je toch wel weet wat Animeren is he
In het woord zit een gedeelte wat meervoud is van MEER
Na Animeren komt gewoon het oudste beroep te wereld
Dominicaanse meiden komen hierheen vooral omdat ze daar
niets verdienen ik vind het een wild plan en zou ervanaf zien
Voor iedereen die het ook in 2010 nog wil doen geplaatst!!!

Hoi
ik heb zelf in een hotel gewerkt, deels in het animatie team en deels in guestservice. Je moet goede contacten met het hotelmanagement hebben om er tussen te komen of je moet een toeristische opleiding doen hier in nederland die stage contracten heeft met een hotel. Ik weet in Punta Cana werken ze regelmatig met stagiaires uit italie. Maar het is absoluut geen fun en sun. Je moet om 09.00 aanwezig zijn voor je briefing van die dag, dan werk je tot 13.00. Je werkt dan weer van 15.00 tot 19.00 en dan nog een keer van 21.00 tot 23.00. Vaak ben je ook nog verplicht om een uurtje naar de hoteldisco te gaan. Over het algemeen hebben de jongens van het animatie team heel wat toeristen vriendinnetjes de een gaat en de volgende komt. Maar als je als meid enkele vriendjes hebt, ben je een h…r. De film costa is een heel goed voorbeeld van dit wereldje. Daarnaast moet je de spaanse taal goed beheersen en minimaal 2 andere talen. Op www.forumdomrep.com kun je veel meer info vinden over de tijd dat ik er gewerkt heb. Het is een mooie droom, om er te werken in een animatie team, de realiteit is helaas heel anders en ze zitten er zeker niet te wachten op stagiaires tenzij je helemaal gratis komt werken. Verwacht vooral geen hoog salaris (100 euro is al heel veel) en verwacht zeker geen huisvesting.