Werk in een animatieteam

Ik zoek voor volgend jaar werk in een animatieteam in Mexico. Ik heb het hele internet afgestruind naar een organisatie in NL die bemiddeld naar dit soort werk in Mexico maar ik kan niks vinden. Alleen voor werk in Europa. Heeft iemand een tip of zelf in Mexico gewerkt als animator?

Alvast bedankt!

Groetjes Nienke

Nienke , schrijf je in bij www.getggg.com
Ik heb meerdere aanbiedingen gehad voor cancun, cabos en acapulco!
Succes

Kev

Bedankt! Ik ga gelijk ff kijken

Groetjes Nienke

hoi nienke,
je kunt het beste gewoon naar mexico gaan als toerist en dan op zoek naar een baan en je vindt zeker zo wat! Ik woon in mexico, playa del carmen en heb vijf maanden in hotel viva azteca in een animateam gewerkt. Er zijn in playa super veel all incusive hotels die een animateam hebben. je moet gewoon bij alle hotels bij human resources langs gaan en vragen of ze mensen nodig hebben en mensen die duits en nederlands spreken zijn gewild!

Hey,kheb eens een vraagje.
Dit schooljaar moeten wij een eindwerk maken en ik heb het onderwerp “Animator in de dominicaanse republiek” gekozen. Dus eigelijk ga ik een deel over de dominicaanse bespreken en een apart onderdeeltje over animators.
Maar weet iemand eigelijk een site waar wat meer informatie over een animator te vinde is…Of je er een cursus voor moet volgen,welke talen je allemaal moet kunnen spreken,of er veel werk in is te vinden…
Mijn zus vertrekt binne een weekje naar daar en kheb haar gevraagt of ze daar wat animators zou kunnen interviewen,dus dat komt allemaal wel goed van pas maar wat de term animator juist inhoudt vind ik niet zo snel op het internet.
Zou iemand mij misschien een beetje op weg kunnen helpen?
Alvast bedankt

Ik ben afgelopen week in playa del Carmen op vakantie geweest verbleef in Iberostar Tucan / Quetzal en heb een super tijd gehad wil zoooo graag terug om daar werk te zoeken vooral omdat ik voel dat ik daar thuis hoor, de mensen het eten, het weer eigenlijk alles, nu zie ik dat ik gewoon als toerist er naartoe moet gaan om werk te gaan zoeken maar ben zon bang dat dat niks wordt heb in een entertainment team in Mallorca gewerkt alleen was dat door omstandigheden niet zo leuk…
Wil dit graag weer gaan doen maar dan in Mexico…of iets anders maar wel graag in playa del Carmen werken, wie kan mij hier meer informatie over geven…

Thankx Groetjes karin

Is er iemand die al eens in een animatieteam in Mexico gewerkt heeft? Zo ja, waar? En kun je iets aanbevelen?

Groete,
Patrick

Hoi Lotita en anderen!

Komende zomer wil ik graag met een vriend van me in een Spaans- talig land gaan werken(Mexico bij voorkeur). Jij geeft aan dat je het beste daar naartoe kunt gaan om wat te vinden, maar geldt dat ook voor de zomer periode? Heeft elk bedrijf dan niet al genoeg mensen in dienst? En hoe doen ze dat daar met huisvesting, eten en andere vergoedingen? Verder zit je natuurlijk met het ticket. Als je niks weet te vinden dan zit je daar maar.

Heb jij nog meer tips Lotita? Hoe zit het met anderen? Weten jullie hier meer vanaf?

Ik hoor graag van jullie!

Dolon

Hallo allemaal,

Ik heb een half jaar in mexico playa del carmen in een animatieteam gewerkt.
Ik was werkzaam in het hotel Sandos caracol.
Ik heb gewoon naar het desbestreffende hotel een email gestuurd en binnen twee weken kon ik beginnen!

groetjes esther

Je mag in mexico een half jaar verblijven als toerist, dus tijd zat dacht ik zo.
Je kunt bij martinair een open ticket kopen of een jaar ticket, daar kan je de datum 1 keer kosteloos van verzetten
geef nooit aan bij de grens dat je wilt komen werken, dan zetten ze je gelijk weer het land uit, dus je gaat gewoon als toerist.

In animatie hebben ze altijd mensen nodig, en vooral in het hoogseizoen.
Je slaapt in een kamer van het hotel, eten doe je daar en ik zou niet weten welke andere vergoedingen je het over hebt.

succes

Ook ik heb een half jaar in mexico gewerkt, bij Iberostar Paraiso beach/del mar.
Leuke ervaring maar KEIhard werken voor 1 dollar per uur!

Gewoon als toerist t land in gaan en bij hotels naar human resources vragen of bellen.
Tis wel handig als je een beetje spaans kan anders is t erg lastig. Ik kreeg via iberostar een werkvisum voor een jaar…

Dat klinkt allemaal goed! Ik zal eens contact met die bedrijven opnemen!
Op een ander forum zag ik echter dat het wettelijk niet is toegestaan om dit werk te doen in Mexico omdat je daarmee de Mexicanen van hun eigen arbeidsmarkt zou verjagen(waar natuurlijk wat in zit) Weten jullie of dit zo is en of er iets tegen te doen is?

Ik hoop gauw te horen!

Dolon

Nou er werken heel veel buitenlanders in animatieteams, dus dat zal wel mee vallen.
En dan heb je geen goed hotel uitgezocht voor 1 dollar per uur, haha
Ik verdiende 800 dollar in de maand, werkte 9.30 tot 13.30 en van 17.00 tot 21.00 dus gewoon 8 uurtjes per dag.
ok had ik kost en inwoning, dus perfect geregeld!

groejes esther

1 like

ik wil zo graag in een animatieteam werken in tukrije maar kan niks inden , niet dat ik veel gezocht heb want ik moet nog een tijdje wachten want ik ben pas 14. dat is wel minder. Als m’n vriendin en ik 18 zjin gaan we rechtstreeks naar Turkije :smiley:

Hey Esther,

ik heb je een privé-bericht gestuurd met vragen over werken in het animatieteam in Sandos Caracol. Hopelijk wil je me zo snel mogelijk antwoorden!
Als iemand anders hier ook iets over weet, willen jullie mij dan een bericht sturen. Ik heb namelijk een aantal vragen (o.a. hoe ik daar terecht kan komen…door te mailen?) en ik zou het heel fijn vinden als jullie mij willen helpen.

Groetjes,
Chantal.

Ik wil graag aankomende zomer een paar maanden in een animatieteam,
23augustus word ik 18jaar -, het lijkt me erg leuk om in bulgarije ergens terecht te kunnen. op school heb ik ook ervaring met entertainen & leiding geven. kan iemand me verder helpen?

alvast bedankt!

hi mamaolanda

het is al een tijd geleden maar ik lees dat jij in mexico in hotel sandos caracol hebt gewerkt… waren er veel nederlanders in het hotel en weet jij misschien andere hotel te noemen waar veel nederlanders komen? ik wil namelijk ook graag in een animatieteam in mexico gaan werken…

groetjes
selma

Hi Chantal

ik lees op de site dat jij ook vragen had over werken in een animatieteam in mexico, heb je dit ondertussen gedaan? zou je mij je belevenissen/ervaring kunnen doorgeven…
ik wil het namelijk ook graag gaan doen…
dank je wel…

groetjes…

hallo,

ik zou graag voor een jaar naar mexico vertrekken als animator. ik spreek engels, nederlands en frans :slight_smile:
kan jij me eventueel helpen?

vriendelijk groeten laurentz

Hallo,

in de zomer van 2009 heb ik uiteindelijk in een animatieteam gewerkt in Menorca, Spanje.
Na mijn studie zou het me erg leuk lijken in Mexico te werken, maar ik weet nog niet hoe ik daarover het beste informatie kan krijgen en waar / bij welk bedrijf ik dit kan regelen. Volgend jaar moet ik afstuderen in een hotel, dat zou ook erg leuk zijn om in Mexico te doen!
Als iemand ervaring heeft of tips kan geven, hoor ik het graag!
Sorry dat ik jullie niet verder kan helpen m.b.t. Mexico. Hebben jullie andere vragen, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Chantal