Animator op Mexico

Hoi,

Ik ben een 20 jarig meisje en ben zeer geintresseerd in een job als animator,nu ik naar een speciale uitdaging aant zoeken ben dacht aan Mexico,Kan iemand me helpen hoe ik animator kan worden in Mexico
Al bedankt
Mandy

als je je talen spreekt gewoon naar mexico gaan dan heb je zo een baan als animator

Hallo ik ben Sanna, ik ben 21 jaar oud.
Ik ga begin januari 2009 naar playa del carmen om spaans te leren, en om daar te gaan werken.

Ik ben van plan om naar de talenschool El estudiante te gaan (via plustaalreizen).

Ik wil (ongeveer) 2 maanden naar school gaan en verblijven in een gastgezin om zo de taal goed te leren. Daarna zou ik graag in een hotel,animatieteam willen werken.

Zijn er misschien mensen (van ongeveer dezelfde leeftijd) die ook dezelfde plannen hebben?

Ik hoop wat te horen !!

Groetjes Sanna

Ik zou ook heel graag in Mexico (pdc) willen gaan werken, en het liefste ook in een animatie team. Maar vind het wel een heel groot risico om na Mexico toe te gaan en daar pas werk te gaan zoeken, vinden jullie niet?

Het scheelt misschien al als je niet aleen gaat…

Ik hoor het wel…

Nikita

Hee Nikita,

Risico’s zijn er nu eenmaal in het leven. Ik ben zelf net terug uit Mexico,
en heb daar een Nederlandse vrouw ontmoet bij ons in het hotel die daar werkte bij de receptie. Zij is naar Mexico toe gegaan om Spaans te leren, haar vriend maakte het uit en heeft toen pas besloten daar te blijven wonen.

Mvg Cynthia

Maar hadden hun dan misschien nog mensen nodig om daar in het hotel te werken?
Risico’s zijn er altijd natuurlijk, maar is wel fijn om van te voren al iets te weten natuurlijk…

Heb jij daar zelf gewerkt of op vakantie geweest?

Hee,

In dat hotel was het al wel erg druk met animatie mensen dus denk dat ze daar op dit moment niet echt dringend mensen nodig hebben, het is wel een heeel leuk hotel, dus je kan het altijd proberen, de mensen zijn daar echt heel gezellig. Ik ben net terug van vakantie daar, k wou dat ik er kon werken maar ben nog maar 15, maar wil later ook als Animator in Mexico werken en dan in dat hotel, de sfeer is daar gewoon goed. Ik ben daar nu 2 keer geweest en ga volgend jaar februari weer terug!

Cynthia.