Werken In Bar In Kosstad

De gezellige Cactus Saloon in Barstreet (Kosstad) zoekt voor het seizoen 2004 nog enkele medewerk(st)ers.
Kijk voor nadere informatie op www.nwotsok.nl/cactus

Originally posted by nwotsok@09-05-2004, 08:47:56
De gezellige Cactus Saloon in Barstreet (Kosstad) zoekt voor het seizoen 2004 nog enkele medewerk(st)ers.
Kijk voor nadere informatie op www.nwotsok.nl/cactus

Vanaf juni heb ik alle tyd om vakantie te gaan vieren. Aangezien ik dan zonder werk kom te zitten,lykt het my een goed plan om werk en vakantie,samen te voegen! Het lykt my onwys leuk om in Griekenland(by jullie) aan de slag te kunnen…!Op jullie webside heb ik de foto’s bekeken,geweldig!! vooral die flag…!! Ik ben Dennis 27jaar,doe veel aan sport en werk vaak op kermissen in de kroeg. Half augustus beginnen myn trainingen weer,maar als dat wat later zou worden… geen probleem! Graag hoop ik een berichtje terug te ontvangen. Dennis

hoi

ben een 25 jarige, spontane, eerlijke, gemotiveerde, verzorgde en vooral zeer sportieve student die van aanpakken weet. ben al een tijdje op zoek naar een vakantiebaantje in het buitenland, ben voor een periode van 2 maanden beschikbaar.

heb zelf wel wat ervaring als barman, heb een half jaar gewerkt als bar mederwerker in de amsterdam arena en daarnaast ook ervaring op gedaan bij bastionhotel als bar bediende/hulpkok. beheers de nederlandse taal vloeiend in woord en schrift en kan ook aardig uit de voeten met de engelse taal.

hoop snel wat van u te vernemen

met vriendelijke groet
>>>>>>>>>>>>>>>>>>miklostudent@hotmail.com<<<<<<<<<<<<<

HALLO!!! :smiley:

OWW wat leuk zeg, dat jullie daar medewerkers zoeken!!! Ik wist niet dat er ook Nederlandse mensen gezocht waren!!!
Ik ben op Kos in t jaar 2002 op vakantie geweest, was egt super!!! We kwamen alleen maar naar Cactus!! Vonden t zooo leuk daar!! We hebben toen ook veel met Kostas (schrijf ik t goed), Niki en Casper uit Denemarken gesproken!!! :stuck_out_tongue:
Deze zomer wil ik heel graag naar Kos om te werken!!
Ik ben namelijk 20 jaar oud, spontaan, aardig, lief, heb doorzettingsvermogen en ben gezellig! Heb dan ook veel ervaring in horeca, doe dat namelijk sinds mijn 14e!!
Ik ben in de zomer 5 weken beschikbaar, ongeveer vanaf 8 juli tot 14/17 augustus!!!

Graag hoor ik meer van jullie, als t bij jullie niet lukt omdat jullie al mensen hebben, dan probeer ik bij de ander en zie ik jullie toch van de zomer!!!

Groetjes,
Anastasia

Aan iedereen die geinteresseerd is om te werken in Cactus:
neem a.u.b. contact op met Costas (zie het telfoonnummer op de site (www.nwotsok.nl/cactus).
Ik (Nwotsok) heb de vacature alleen maar op de site geplaatst en heb zelf geen inspraak in het aannemen van mensen.
Succes!!