Werken in Alanya 2013

Zijn er nog meiden op zoek naar werk in Alanya?

jazeker…wat voor werk is het…

Het gaat om werk in een animatie-team.

hallo ik denk animatie werk is niet zo serius , weinig salaris , lang tijd werken en soms salaris problem. ik denk beter ander werken :slight_smile:

Hallo. wij mijn nicht en ik zijn op zoek naar animatie werk, we spreken de taal Turks en Nederlands vloeiend en ik beheers ook de Taal Engels.
Zou u me Alstublieft meer informatie willen geven zo spoedig mogelijk !?

Met vriendelijke groet Húlya

hallo wij zijn 2 meiden van 21 en zoeken werk in alanya !

ik ben opzoek naar een baan in de animatie in Turkije en het liefst in alanya, maar een andere plek is ook prima. ik heb een jaar een musicalopleiding gedaan, ben leuk met kinderen en spreek nederlands, engels en een beetje duits.
weet iemand iets? ik hoor het graag

groetjes mandy.

Merhaba,

Ik heb een baan gevonden bij een restaurant in Alanya!
Ik vertrek 30 augustus naar Alanya om daar te wonen en te werken.
Zijn er nog meer Nederlanders hier die daar wonen en werken?
Het lijkt mij leuk om meer Nederlanders te kennen in Alanya.

Groetjes,

Nadia

Hallo

Op het moment ben ik werkzaam in konakli in een aninatieteam in hotel mirador. Maar ik ben op zoek naar een ander hotel tot oktober om daar me werkzaamheden veder te verichten, heeft iemand een idee welk hotel er nu nog animtieleden zoekt of waar ik dat kan vinden?

Groetjes samantha

Hoi hoi,

Ik ben sinds 3 maanden al op zoek naar werk in Alanya maar kan helaas tot op heden niets vinden.
Vandaag ben ik te weten gekomen over de wereldwijzer forum :slight_smile:

Weten jullie misschien aantal opties zoals guest relations of iets dergelijks bij een hotel of bedrijf?

Goeie keuze Nadia, als het goed is werk je al daar. Het is een fijn land om van alles te doen. Was een van mijn optie’s voor ik besloot weg te gaan uit Nederlan. Wat ik zoek is een heeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoop appartementje waar ik me dan even in kan terug trekken antalya of alanya maakt me niet zo veel uit. Misschien weet jij wat of andere lezers.

frank

DYNACALL is nu ook op zoek naar collega’s in ALANYA die Nederlands, Duits of Frans spreken! Neem snel contact met ons op!
DYNACALL şimdide ALANYA’da Hollandaca, Almanca veya Fransızca bilen takım arkadaşları arıyor! Bizimle hemen irtibata geçin!
Tel: 0542 4386398