Hallo,
Aangezien mijn portemonnee het mij op dit moment niet toe laat om een leuk reisje te maken en lekker rond te trekken, ben ik overgestapt naar plan B: werken in het buitenland (Australië heb ik al gehad).
Nu lijkt Argentinië me wel wat, prachtige stranden, surfen, het heerlijke Spaanse taaltje (ik kan het een klein beetje) en die o zo prachtige Zuid Amerikaanse cultuur (ik ben eerder in Brazilië geweest).
Weet iemand hoe ik makkelijk een baan kan vinden in een hostel, hotel, camping (hebben ze die daar?) etc.
Het gaat mij niet om het geld verdienen maar meer om de gratis accommodatie en dat ik wel mijn eten en andere bijkosten kan terugverdienen (nee, ik verwacht niet als miljonair naar huis te vliegen).
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik het beste in contact komen met zulke organisaties? En wat is een leuke kustplek in Argentinië (niet te groot, niet te klein), het liefst waar surfen mogelijk is, om die droom waar te maken?
Alvast bedankt!
Kusjes
Lian
Je zou eens kunnen kijken op een site als workaway.info of www.helpx.net.
Dit is precies wat je zoekt, denk ik zo. Je vindt er allerlei plekken om een tijd lang te verblijven en weet ik wat voor activiteit te doen. Je verdient er over het algemeen geen geld mee maar het draait altijd om het principe kost en inwoning, dus je kosten zijn minimaal. En het zijn geen commerciële grote organisaties die veel geld aan je vragen, deze sites vormen gewoon een netwerk van mensen die een plek zoeken of juist aanbieden.
Als je het handig aanpakt, dan hou je tijd over om zelf wat reisjes te maken in de omgeving, zonder dat je een hele periode lang al reizend steeds geld kwijt bent aan accommodatie.
Kijk ook eens in dit topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=123359
Op de volgende website tref je alle (hoge kwaliteits) recruiters, headhunters en executive seach partijen in Argentinië aan.
Veel succes met je zoektocht naar werk in Argentinië!