25 juni ga ik naar zuid america om te backpacken. Ik zal eindigen via Chili eindigen in Argentinie. Nu wou ik graag weten wat de mogelijkheden zijn om daar te werken. Simpele baantjes zoals horeca, fruit plukken o.i.d
Hebben jullie er ervaring mee?.. Let me know please!!
Groetjes Liset
Ga uit van een salaris van tussen de 1,5 en 2 euro per uur als je uberhaubt een baan vindt en werkweken van 6 dagen van 12 uur
Als je denkt dat je daar van kan leven of het voldoende vindt, veel succes
ik denk niet dat ze daar zitten te wachten op mensen uit europa om hier te komen werken tenzij je het voor niks (of bijnavoor niks) wilt doen.
van deze berichten wordt je gewoon vrolijk AHUM
maar zo’n grote waarheid als ze zijn…
Voor werken moet je gewoon naar Canada, Nieuw Zeeland, Frankrijk, Spanje of Australie gaan maar daar zal het nu ook niet meevallen
Jammer… denk wil het toch even weten. En werken in hostels in ruil voor een bed en eten?
Dat is soms wel mogelijk, maar dan verwachten ze wel dat je Spaans spreekt en je wordt (natuurlijk) redelijk uitgebuit.
Hoi Lisette,
Ik woon sinds 23 januari 2008 in BA en mijn vriend heeft hier een baan bij C5A. Dat is een callcenter en zij heben vaak mensen nodig die 2 talen spreken. De werktijden zijn in de zomer van 6.00-15.00 en in de winter van 04.00 - 13.00 uur en het verdient naar maatstaven van BA wel redelijk. Mocht je het interessant vinden dan hoor ik graag van je.
[EMAIL=“fret11@hotmail.com”]fret11@hotmail.com
Groetjes Elvira