goededag ik ben Pieter man 44 en zoek te vertrekken naar kiwiland
ik wil daar gaan werken en wonen
maakt niet uit wat ik heb ervaring als bar eigenaar en ik wil ook wel eens bv. op een farm willen werken
ik heb overal in het land familie wonen en ik ben er al 2 maal op vacantie geweest .
ik heb wel een brandende vraag,als ik in nz wil werken moet je gekwalificeerd zijn anders krijg je geen workpermit.
als je binnenkomt met een toerist visa voor hoelang kan ik dan in nz blijven en kan ik die toerist visa ook omzetten als ik werk gevonden heb ,in een workpermit
wat leuk dat je hier in NZ wil komen wonen. zelf woon ik hier al meer dan een jaar en ben hier naartoe gekomen met een working holiday visum maar ondertussen heb ik dus ook mijn werkvisum. als je in het land bent en een bedrijf biedt je een job aan dan is het helemaal niet zo moeilijk om een werkvergunning te krijgen. ik heb geen enkel diploma dus kwalificaties zijn ook niet zoo belangrijk.leeftijd speelt ook een rol bij het verkrijgen van een visum. hoe jonger je bent hoe beter! dus proberen maar zou ik zeggen. op 6 weken had ik mijn visum!
het kan ook anders gaan hoor. het is echt wel aangescherpt momenteel. maar goed…ben benieuwd of het al gelukt is? ik ben hier nu ook, om mijn broer te bezoeken die ook geemigreerd is.