Werken en Spaans leren

Hallo!

Mijn naam is Martijn, ik ben op dit moment 22 en ga switchen van studie. Echter ben ik er nog niet uit wat mijn volgende studie gaat worden (zit te denken aan multimedia of journalistiek, maar het kan alle kanten op) en wil ik sinds een paar jaar graag Spaans leren. Als student zijnde echter, kan ik me niet veroorloven daar helemaal niks naast te doen, dus ben ik ook op zoek naar een baan in Spanje.

Beetje meer ter zake qua werkervaring; ik heb een hoop uiteenlopende baantjes gehad. Van een krantenwijk tot verkoop. Het afgelopen jaar heb ik een bijbaan gehad in een hotel als nachtreceptionist, wat een voornamelijk receptiewerk en een stuk administratie inhield. Ik spreek vloeiend Engels (ik ben in Nieuw Zeeland als backpacker werkzaam geweest als verkoper) en kan goed met computers over weg. Daarnaast heb ik recent een BHV (bedrijfs hulpverlening) diploma gehaald.

Mocht iemand iets hebben, dan zou ik dat zeker op prijs stellen! Groet, Martijn

Hey Martijn, ik vroeg me af of het al gelukt is om iets te vinden? En zo ja: wat precies, en of het lastig was, hoe je erbij bent gekomen, etc. :slight_smile:

Ik ben zelf 26 en wil er even tussenuit, weg van m’n werk en weg van Nederland. Spreek opzicht redelijk Spaans (niveau B1) maar wil een paar maanden een intensieve cursus volgen zodat ik zeker niveau C1 haal en daarnaast een simpel bijbaantje doen. Horeca, iets in toerisme, zoiets. Mocht het bevallen, dan blijf ik misschien wel in Spanje als ik werk kan vinden in mijn eigen branche (film/televisie productie of fotografie).